Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6x Early Skunk (Sensi Seeds + Wietzaadjes.nl) | 1ste kweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 6x Early Skunk (Sensi Seeds + Wietzaadjes.nl) | 1ste kweek

Oorspronkelijk geplaatst door theprodigy80 View Post
    Ziet er zeker lekker uit! Ik heb Sensi skunk.Gaan ook lekker.Ik heb een Early skunk gehad vorig jaar in de volle grond ,rond deze tijd geoogst met top rot.Smaakte niet slecht.Maar kon nog 1/2 weken.Ik zou elke dag toprot checken.En dan eind deze maand oogsten.Als het mogelijk is.
    Heb net ook mijn eerste toprot stukjes mogen verwijderen Best dan al beginnen met spoelen? Ik geef ze geen voeding meer omdat ik schrik heb dat ik ze plots zal moeten oogsten door slecht weer.

Comment

Tenzij je op cocos kweekt, moet je nooit spoelen.

Wel stop je met voeding toevoegen aan het water wat je geeft, een week of twee a drie voor de oogst.

Als je met aarde gaat spoelen, dan ben je de plant aan het vermoorden, omdat de wortels geen lucht meer krijgen.
      Op aarde moet je zeker niet zoveel water geven, dat het er aan de onderkant van de pot uitkomt.
      Lets not criticize but legalize

Comment

Mijn early skunken staan al zins begin mei in de volle grond... Mijn toppen zijn niet half zo groot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gps View Post
          Tenzij je op cocos kweekt, moet je nooit spoelen.

Wel stop je met voeding toevoegen aan het water wat je geeft, een week of twee a drie voor de oogst.

Als je met aarde gaat spoelen, dan ben je de plant aan het vermoorden, omdat de wortels geen lucht meer krijgen.
          Op aarde moet je zeker niet zoveel water geven, dat het er aan de onderkant van de pot uitkomt.
          Ja, sorry, ik bedoelde dus het gewoon water geven zonder voeding! Ze krijgen nu al 3 dagen geen voeding meer

Oorspronkelijk geplaatst door Helemaal Top View Post
          Mijn early skunken staan al zins begin mei in de volle grond... Mijn toppen zijn niet half zo groot.
          Spijtig om te horen! Heb je wat foto's anders? De mijn zijn ontkiemd begin juni en zijn nu toch zo'n 2.10-2.20 groot.

Comment

Comment

Ik hoop het! Maar met dat koud weer (veel zon, wel niet warm) zal er inderdaad niet snel progressie aankomen. Ja, qua early skunk klopt het niet meteen, maar ben ook iets te laat begonnen met planten. (6 juni pas ontkiemd)

Dankjewel, zal ze nodig hebben!

Comment

Heb er net 2 mogen oogsten. Was een weekendje weg en ze zaten beide vol toprot. Heb van een boom van 1.80m max 50 gram nat afgehaald, dan weet je al genoeg denk ik. Spijtig!

Comment

Klote man. En dit is een soort die volgens sensi seed zo goed voor ons klimaat is.
                  Lets not criticize but legalize

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gps View Post
                    Klote man. En dit is een soort die volgens sensi seed zo goed voor ons klimaat is.

Ja, maar tegen een weekje regen en steeds onder de 10 graden is natuurlijk iets te veel van het goede :/ Die andere 2 dat echt heel erg dik staan doen het veel beter! Heb wel in 2-3 toppen wat rot zien zitten. Die verwijder ik morgen en voor de rest laat ik ze wat afrijpen.

Ik wist dat toprot zich snel vermenigvuldigd, maar zo snel? Dat hebben we dus ook weer geleerd!

Comment

Bezig...
                    X