Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tweede jaar, nieuwe kweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tweede jaar, nieuwe kweek

Dank je, door wat ik op het net vond, was ik even bang, dat het maar kleine plantjes zouden worden, maar dat valt me al alles mee.
    Lets not criticize but legalize

Comment

Zoals belooft de foto's
      Eerste een overzicht, daarna vooral de bovenkant, en tot slot de planten per stuk.
      Bij eentje staan de bladeren bovenaan hol, dat lijkt me niet zoals het hoort, maar ik heb geen idee wat er aan de hand is.
      Op de overzicht fot, vooraan rechts nothernlight white label, de rest zijn superskunk sensi seed.
      005.jpg is ook de notherlights.

DSCF0002.jpgDSCF0004.jpgDSCF0005.jpgDSCF0007.jpgDSCF0008.jpg

Geen idee wat er mis gaat met de foto's
      Last edited by Gps; 4 August 2015, 17:39.

Comment

Wel kut die foto's zo...
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Als je weet hoe ik het oplos ? Ik snap er geen flikker van, waarom dit gebeurd. Ik vind dit ook niet geweldig, en heb het drie keer opnieuw geprobeerd.

Comment

Ik krijg ook alleen nog links te zien in verslagen..
            Hopelijk word het snel opgelost..., is niet leuk zo.
            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Poging 5, om de fotos ook al thumbnail te zien.

DSCF0016.jpgDSCF0015.jpgDSCF0014.jpgDSCF0013.jpgDSCF0010.jpg

Comment

Erg mooie plantjes die er gezond uitzien. Hoeveel uur zonlicht per dag krijgen ze ongeveer?
                Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

Comment

Van ongeveer een uur of 10 in de ochtend tot een uur of 7 in de avond, krijgen ze direct zonlicht.
                  Daarvoor moet ik ze wel verplaatsen. Een aantal zegt dat dit slecht is, maar ik heb op het net ook mensen gevonden, die dit al jaren doen met wietplanten, en die er geen herma's van krijgen.

De vraag is dan naar wie luister je? Ik heb ook gesproken met een maat uit de coffee shop die veel buitenkweek ervaring heeft.
                  Ook die zei dat ik de planten best mocht verplaatsen zodat ze lekker in de zon stonden.

Ik probeer wel om de planten niet te draaien, zodat de plant niet ineens van de andere kant zon krijgt. (iets wat in de natuur niet voor zal komen)
                  Verder doe ik dit elke dag, tenzij het erg bewolkt is, en regent.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.DSCF0011.jpgDSCF0006.jpgDSCF0003.jpgDSCF0002.jpgDSCF0008.jpg

Comment

Doe dus precies hetzelfde. Van 8 tot 14.00 op de ene plek en dan verhuis ik ze en probeer zo min mogelijk te draaien. Als het donker is zet ik ze weer neer op de plek waar de zon opkomt.

Ga volgend jaar een plant in de vaste grond zetten om te kijken of er dan veel verschil in zit, die gaat dan 5 uur per dag minder zon krijgen als de rest.

Ik hou je plantjes in de gaten!
                    Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                    Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

Comment

leuk, om te lezen, dat ik niet de enige ben. Verder ben ik benieuwd. Ook ik vraag me af hoe dat gaat als ik een plant in de vaste grond zet. Ideaal is mijn tuin zeker niet. (niet op het zuiden)
                      Volgend jaar misschien 3 a 4 auto en 1 a 2 in de volle grond. Maar dan hangt vooral af, van de opbrengst van dit jaar.

Wat ik vond op dit forum, is dat het verschilt van strain naar strain, hoelang het nog duurt als de eerste pistels (haartjes) verkleuren.
                      Last edited by Gps; 6 August 2015, 01:54.

Comment

Net maar weer even naar de trichomen gekeken. Ik zie toch echt ook milky trichomen, dat moet ik dus goed in de gaten houden.
                        Ik blijf het erg lastig vinden, om naar de trichomen te kijken. Het vraagt wat doorzetting vermogen.

Comment

Comment

Foto's maken is niet erg gelukt. De camera vond dat er te weinig licht was, en dan kan ik de camera niet lang genoeg stil houden, volgens de elektronica.

En meestal krijgt de camera dan wel gelijk, dus morgen maar even wat meer foto's maken.

Nu twee foto's

De bovenkant van plant die de bladeren wel erg enthousiast omhoog heeft. En een andere superskunk.
                            Wat ik op het net gevonden heb, over die bladeren omhoog, waarschijnlijk omdat dat ik te veel water geven heb.
                            Verdampingsprobleem (bij binnen kweek vaak een temperatuur probleem volgens het net)
                            Het is voor mij vooral een aanwijzing dat ik met water en voeding geven meer, naar elke plant apart moet kijken.
                            Verder dat ik toch vooral minder water, maar wel wat vaker water moet geven.
                            DSCF0014.jpgDSCF0010.jpg

Ik was omdat ik gisteren voeding gegeven had, nieuwsgierig of een aantal grotere bladen, opnieuw donker zouden worden.
                            Alle de 4, 1 NL en 3 SuperSkunk zijn duidelijk bezig, om zich van de oudste grootse bladeren te ontdoen.
                            Het voeding geven, veranderd dit niet.
                            De komende dagen deze vier dus geen of weinig voeding geven, maar wel water.
                            Een aantal nieuwe bladeren in de toppen zijn wel erg donker groen, dus de planten hebben voorlopig genoeg voeding.

Behalve bij de nothernlight, zie ik toch vooral witte haartje, bij alle behalve de middelste top.
                            De super skunk gaat duidelijk langer duren, wat overigens klopt met wat sensi seed opgeeft.
                            50-60 dagen tegen 60-65 dagen. ( daar komt buiten waarschijnlijk wat bij )

De vierde de jongste is natuurlijk nog iets kleiner, maar dat verschil lijkt kleiner te worden.
                            Morgen hopelijk meer foto's

Comment

Foto's,
                              Derde foto is de NL. hoop ik, maar anders zeker de rechter plant op de tweede foto.

DSCF0002.jpgDSCF0006.jpgDSCF0009.jpgDSCF0010.jpgDSCF0013.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ik word net gewaarschuwd, door me buren. Ze schijnen vannacht ergens in de wijk, planten uit een tuin gejat te hebben.
                              Opvallend aan het verhaal vond ik, dat de persoon morgen had willen oogsten.
                              Ik haat dat soort gasten, bij gewone mensen planten gaan lopen stelen.

Maar het eerste wat ik denk is, dan heeft die dief wel erg veel geluk, of er heeft iemand lopen lullen.
                              Wel een voordeel van me autoflowers. De planten die ik vorig jaar had, konden niet naar binnen, want te hoog.

Comment

Grootste plant is nu 109 cm. De plant is duidelijk gestopt met groeien in de hoogte.
                                Eerst met mooi weer 2 cm per dag, maar nu is er er maar een cm of twee in een week tijd bijgekomen.
                                De vier oudste zijn duidelijk hun oudste bladeren aan het leeg zuigen,
                                Eerste foto, overzicht, rechts is de Nothernlight.
                                Tweede foto, is de nothernlight, Derde foto is te top van de NL, de rest is superskunk.

Het verschil in hoogte tussen de drie superskunk, komt denk ik vooral door mij.
                                Zoals ik eerder zei, moet ik met water en voeding geven, beter naar elke plant afzonderlijk kijken.

Edit: Foto 3 en 4 zijn dus de nothernlights.

DSCF0002.jpgDSCF0004.jpgDSCF0005.jpgDSCF0007.jpgDSCF0008.jpgDSCF0009.jpgDSCF0011.jpg
                                Last edited by Gps; 12 August 2015, 23:23.

Comment

Bezig...
                                X