Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Moguuuuu jaaaa echt lekker man... ben benieuwd hoe het smaakt als het een maand heeft gecuurd... hoelang curen is t beste???
Ps ik hoorde net geeb lucht ontsnappen toenbik de pot eventjes open deed....
Ik heb alles van 1 plant in 1 pot ik weet niet of dat wel kan?? Zie fotos...
Derest wat ik heb hangen is van de 2e plant... gistere geknipt pfff hahaha qweer paar uur bezig geweest..
Mvg jeffab
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Ik bedoel ook met of alles in 1 pot kan per plant omdat er dan meschien tegeel in 1 pot zit... en ik hussen de pot even heen en weer als die open is of dicht is dat oke??
Dankjewel.Maar rook je er niks van??? En laat je het zo lang curen??Oke dan kan er dus nog genoeg bij mijn potje... hoorde jij ook in het begin lucht uit de pot komen??Mvg jeffabPs... vanochtend weer ff me potje open gezet en ik voelde aan de takjes maar ik kon ze ineens niet meer breken.. ik kon ze wel knakken maar ze breken niet.... is dan de vocht uit de andere toppen verdeeld over de toppen of mot ik het er weer uit halen om nog te paten drogen.....
Vaak maakt het openmaken van de pot ook geluid waardoor je het ontsnappen van het lucht niet hoort. Als de wiet nog vochtig is hoor je eensoort van 'ploep' daarna wordt het meer een 'zoef'
Als je de deksel op de pot gedrukt houdt terwijl je de pot 'ontgrendelt' en je laat daarna het deksel voorzichtig los, zal je zeker wat horen 'zoeven'
Ja dat probeer ik ook elke keer... me hand erop houden maar ik hoor niks... ik zal me mesie is ff laten luistere hahahah miss ben ik een beetje doof..
En ja ik had een paar kleine topjes die ik niet kon ophangen en die waren al kurk droog na 5 dagen die heb ik al opgerookt... was wel echt lekker hoor eeen zoort haze smaakje.... maar dat is alweer op hahahahaha maja ik denk dat ik gwn elke x wat uit de pot pak... want vind het zonde om nu wat te gaan kopen.
Het was totaal niet scherp in me keel juisr een beetje zacht in me keel...
Maar ik heb ze 4x een water beurr gegeven voordat ik ging oogsten... is de voeding er dan wel uit??
Als ze niet scherp smaakte dan is de meeste voeding er wel uit
Lekker toch je eigen wietje !
Het zou kunnen dat de potten niet 100% luchtdicht afsluiten?
Ik heb zelf weckpotten bij de blokker gekocht met een losse rubberen ring, deze zijn ook geschikt om fruit in te maken.
Je zou zoon klein hygro-metertje in de weckpot kunnen stoppen. Curen gebeurd bij 65 tot 60% RLV. Als de RLV in de pot hoger als 65% wordt moet je nog meermaals per dag luchten. Tussen 65 en 60% 1 x per dag kort luchten. Onder de 60% kan de pot dicht blijven.
Ik heb zo een grotere hygro meter.. die je zegmaar in de aarde moet prikken...
Ik voelde net even aan de wiet en het is echt nog niet te roken... je kan het amper sprokkelen. Voelt ook nog n beje nat zegmaar... duz ik d3nk dat ik de pot wat vaker moet openen... ik heb hem net weer een half u open gelaten..
De takjes kan ik ook niet breken wel knakken..
Je kan ook proberen een kleine hoeveelheid (klein topje) uit je weckpot te halen, word deze beter na 10 min. of zelfs een uur, dan laat je de rest ook dezelfde tijd uit je weckpot.
Indien je topje slechter word laat je je pot dicht.
Comment