Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste buiten kweek. jeffab

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste buiten kweek. jeffab

Die schrik komt van een wortelpuntje. Das juist een goed teken dat die onderuit de pot komt. Kan je ook van onder water gaan geven. Geen schimmel dus . Hou ze groen. Suc6 JB
    Keep em green

Comment

Beste....

Dankjewel voor je reactie.

Eventjes sereus zijn dat de wortel puntjes.....

Wauw...

Maar hoe moet ik dan via onder water geven... het zag er echt uit als schimmel hahahaha....

Kan ik z3 nu het beste ook groei voeding gaan geven?????

Want ik moest er eerst mee stoppen maar dan zijn de wortels duz best groot...

Mvg jeffab

Comment

Hi Jeffa.
        Als je nog iets wil zaaien moet je dat deze week gaan doen.

De wortelpuntjes komer eruit omdat de pot te klein is , vandaar dat ik had
        geadviseerd om een grotere pot te nemen. Klop het dat de twee die ruiken geen wortelpuntjes laten zien ?

Je kan inderdaad starten met bio grow. Maarr minder dan op groeischema staat vermeld.
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Beste,
          Dit is mijn tweede kweekje een zelfkweekje zaadje zat gwn tussen de Weed nu 6weken verder vraag ik me af of dit een vrouwtje is? Grtz

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Beetje moeilijk te zien, het gaat om de oksels zit daar een klein stengeltje met een paar knoopjes of een bolletje met een sprietje?

Je zei dat het zaadje tussen de wiet zat, beter niet aan beginnen, zeer zeer grote kans op herma`s. Die hebben zowel mannelijke als vrouwelijke kenmerken maar kunnen wel vrouwelijke planten bestuiven waardoor al je andere planten naar de knoppen zijn. Daarnaast als het een zaadje uit coffeeshopwiet is, gaat het zeer waarschijnlijk om een soort die een professionele verzorging nodig heeft en buiten heel erg laat zal afbloeien.

En Jef, dat stukje wat je plaatste over die Lemon lijkt me van een autoflower, 90cm/55gram. Volgende keer 5 makkelijke autoflowerzaadjes bestellen bij een bekende online winkel. Dan staat er tenminste op de verpakking wat je koopt
            Autoflowers 2016

Comment

Beste,,

Ik snal m even niet meer,, ik d8 dat je eerst zij dat 15 litsr genoeg was...
              Kan ik ze nu nog overpotren of is het denk je beter om ze gwn hier in te laten.
              Want ze hebben in t begin al een klap gehad.

Ik heb ze die voeding gegeven maar moet ik dar nu elke x geven als ik ze water geef??
              En wanneer kan ik de dosis een beje omhoog schroefen... na een week ofzo??

De 2 die ruiken die hebben ook wortel ountjes maar die klmen er nog niet uit...

Ik ging even aan de andere planten ruiken en die roken ook al een beje naar wiet bij de topjes zegmaar.

Hoe moet ik ze water geven via de onderkant?????

Mvg jeffab

Comment

Voor de auto durban poison zijn potten van 15 liter groot genoeg. Als het gewone planten waren dan was het te klein.

Ik denk dat die twee waar geen puntjes uitkomen de autoflowers zijn.

Heb je nog foto's van vandaag ?

Als je van onder water wil geven zet je ze in een schaal , dan giet je water in de schaal zodat de plant/aarde dit dan van onderen opzuigt.

Heb je geen voedingsschema van biobizz ?

Ik heb nog een vraag, heb je misschien een hele donkere ruimte binnen of buiten ?

Stemma doet stout (2016)

Comment

Beste..

De 2 kleinste die ik in 1 pot heb staaan komen ook hele kleine puntje uit..
                  die foto van die grote wortel die eruit komt dat is maar bij 1 plant zo erg.
                  Het is ongeveer hetzelfde bij alle planren met de worteltjes aan de onderkant..

Een autoflower hoort juist toch meer dan 5 blaadjes te hebben???

Het voedingsschema dat ik heb van bio buzz is volgensmij voor binnen.. zie foto

Ik heb wel een donkere ruimten of kan er 1 maken...

Ik zag ook weer wat beestjes opme plantjes... ik heb fotos van meerdere planten.
                  Ze zitten niet overal maar sommige best veel op 1 blaadje.
                  Ik zag wat zwarte beestjes en wat witten... ik denk zelf aan luisen...

Is het een idee om met een sponsje alle blaadjes voorzichtig af te nemen aan de onderkant???

Ik heb er ook ff fotos van vandaag bij gezet..

Mvg jeffab
                  Attached Files

Comment

Binnen of buiten maakt niet uit. Het is wel van belang welke grond je gebruikt. Deze was toch voorbemest ?

Stemma doet stout (2016)

Comment

Deze grond heb ik

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Want daar staat eerste2 weken groei...
                      Maar ik heb zal al sinds vorge maand de 15e...

Mvg jeffab

Of gaan ze nu al bloeien??
                      Of maakt de plant dan geen nieuwe blaadjes meer aan?

Zie foto van vanochtend...

En kan ik dat doen met dat sponsje.. schoonvegen ivm beesjes?

En kon jij al wat weiser worden van de fotos van gistere....

Een donkere ruimte is denk ik binnen.... maar ik kan ook me schuur gebruiken maar dan mot ik alles verplaatsen.....

Mvg jeffab
                      Attached Files

Comment

Ik heb 4 plantjes staan die ik door verduisteren al 45 dagen op 12/12 heb staan.
                        Plantjes gaan buiten om 9:15 en om 21:15 binnen in donkere ruimte. Dit tijdschema moet wel dagelijks opgevolgd worden.
                        Mix2 45 dagen Bloei.jpg

Succes
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

Comment

Kijk Francoisca snapt wat ik bedoel

Je hebt dus 2 autoflowers die vanzelf gaan bloeien. Ik denk dat dat die 2 zijn die bij elkaar in de pot zitten. Als 100% zeker is dat dat de autodurban zijn kan je het volgende doen met de amnesia haze.

Om een gewone wietplant in bloei te laten gaan heeft ze 12 uur duisternis nodig onafgebroken. Buiten gebeurt dat pas in september.
                          Je kan dit nabootsen door je plant elke dag 12 u op dezelfde tijden in een 100% donkere ruimte te zetten. Op deze wijze kun je misschien nog proberen om je amnesia haze "versneld" af te laten bloeien.

Het is wel een hele opgave om dit 3 maanden lang te doen, maar als het eerder buiten ook 12 uur donker is kan je ze buiten laten staan. Lijkt dit je wat ?

Je kan de voeding geven volgens schema van biobizz, maar halveer de hoeveelheid. Dus 4 ml op 1 liter water wordt dan 2 ml op 1 liter water. Je planten zien nog mooi groen dus een tekort hebben ze niet.

De beestjes kan je zachtjes wegvegen.

Stemma doet stout (2016)

Comment

Beste.

Wow die ziet er mooi uit.

Ne hij heeft niet gezegt dat ik 2 durban heb..
                            Hij heeft gezegt dat ik amnesia en autodurbannpoison heb maar niet hoeveel...

Ik moet duz wachten tot ze gaan bloeien en dan weet ik welke autodurban is??
                            En als deze gaan bloeien moet ik de amnesia 12/12 doen.. dat ga ik dan ckr doen.

Nou is me nog niet helemaal duidelijk waarom er op het schema 2 weken grow staat...
                            ik heb ze morgen een maand...
                            Ik ben deze week weer begonnen met voeding duz moet ik vanaf nu 2 weken aanhouden en daarna dan met bio bloom beginnen???

OF moet ik wachten tot ze gaan bloeien en dan met bio bloom beginnen????

Dankjulllie wel voor de info...

Mvg jeffab

Kan ik het verduisteren ook met een vuilniszak doen???

Comment

Voeden vanaf 2 weken na ontkieming ( 3e node). Dus je kan nu voorzichtig beginnen met grow en pas als de bloei goed begonnen is beginnen met Bloom.

Ik dacht dat je 2 autodurbanpoison had misschien heb je ook auto amnesia haze ? want die is er ook

Hier heb je een filmpje dan weet je ongeveer hoe de autodurban poison van Dutch passion, groeit. Bij een andere zaadmaker kan het er heel anders uitzien. Onder LED groeien de planten compacter in het begin, dus raak niet in paniek als je plantjes er anders uit zien. De plant in het filmpje zit zwaar aan de voeding dat zie je door de donkergroene kleur en de lichtere bladpuntjes.

Vanaf ca. 30 seconden zie je duidelijke bloei.

In onderstaand filmpje zie je bij een hele ander soort wietplant op 2.15 minuten hoe de voorbloei begint. Kleine witte sprietjes, die we pistels noemen.

Als ik de grootte van de amnesia haze plant inschat is een vuilniszak te klein om te verduisteren. We hebben nog even de tijd om na te denken wat voor jou het handigst is.

Heb je het buitenkweekartikel al gelezen ?

Stemma doet stout (2016)

Comment

Beste..

Ik d8 ook eerst dat ik 2 durban had maar dat betwijfel ik..
                                maar daar kunne we pas achter komen door welke het eersr gaat bloeien heb ik begrepen.

Het lijkt wel alsof ik al wat van die witte sprietjes (pluimpjes)zie komen bij alle planten.
                                maar dat zijn er maar 1 of 2 duz mot nog ff wachten dan weet ik ckr of dat ze gaan bloeien.
                                Het is me nu denk wel duidelijk na die filmpjes dat je kan zien wanneer ze gaan bloeien...

Dankjewel daarvoor....

Ik heb indd het artikel al een paar keer gelezen..

Er staat ook dat je in september vrijwel zeker toprot en schimmel gaat krijgen.
                                Aangezien het nog wel 3 maanden kan gaan duren moet ik daar dan niet al regelmaten voor nemen??
                                Dat zal namelijk echt zonde zijn.

Ik ga dit jaar niet meer saaien want heb helemaal niks in huis daarvoor.. stekgrond..saadjes... enzenz
                                Daarbij komt ik heb er al 5... en mot dit eedsr maar eens goed late verlopen.

Mvg jeffab

Ps... meschien kan ik een heele grote zak maken dat ik over alle planten heen kan hangen... ivm verduisreren.
                                Of moeten de planten dan binnen staan als je ze wil verduisteren?
                                Is dat wel goed voor de plant om ze elke x naar binnen te zetten want ze houden niet van teveel verplaatsen toch?

Comment

Bezig...
                                X