Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste buiten kweek. jeffab

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Eerste buiten kweek. jeffab

    Neee omdat ze er zo slecht uit zagen en er ook werdt gezegt dat het beter was om ze nu nier te verpotten ivm dat ze er toen heel erg bij hingen en stress niet goed was...

    Toen heb ik de potten afgevuld met aarde tot de rand en toen had ik ze zegmaar op die bordjes gezet en gekeken hoe dat ging... en dat ging toen wat beter...

    De volgende dag(gistere) werdt het heel erg warm toen had ik 3.5 ml grow op 1.7 liter warer gedaan en dit is hoe ze er nu bij staan...

    Maar de planr die jij bedoeld die zo hangt die hing er toen ook zo bij zoals ze allemaal hingen.

    Toen zij flintstoned dat ze te nat stonden... maar die plant die blijft zo... duz of nogsteeds te nat of te droog...

    Ik kan hem proberen te voeden en eater geven.. en kijken hoe die er strakjes bij staat...

    Maar moeten ze ook zo omhoog staan als het regent??

    Gr jeffab

    Comment


      Re: Eerste buiten kweek. jeffab

      Probeer die ene plant 200 ml( een bekertje) water te geven en kijk hoe ze reageert.
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        Re: Eerste buiten kweek. jeffab

        Okeeej met voeding lijkt me toch???

        En ik geef ze altijd rond de 300 ml water per plant....

        Comment


          Re: Eerste buiten kweek. jeffab

          Ja dat kan, maar 200 ml is toch als extra ?
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            Re: Eerste buiten kweek. jeffab

            Neeeej maar daarom d8 ik ook wlke keer dat ik te weinig geef...

            Ik doe zegmaar zo een 1.7 liter gietertje heemaal vol en die verdeel ik ocer me plantjes als ik ze water geef....

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Duz zegmaar elke ochtend wou ik ze 30pml geven.. dat doe ik nu bijna vanaf het begin al... ookal is het 30 graden...

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            H3b die plant die het meezte hangt 200 ml en 0.8 ml voeding geveven...

            Hij woog daarna wel ineens 6.3 ipv 6.1... het kwam er niet onderaan de pot uit...

            Ben benieuwd...

            Maar de aarde leek wel nog heel vochtig of dat komt door de condens onde de zakken...

            Mvg jeffab

            Comment


              Re: Eerste buiten kweek. jeffab

              Maar planten drinken verschillend en hoe meer blad oppervlakte hoe meer ze verdampen.
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                Re: Eerste buiten kweek. jeffab

                De plant die al zo hing is nogmeer gaan hangen nadat ik die 200ml en voeding heb gegeven....
                Ik denk dat als ze 6 kilo zijn ze werg nat zijn...

                Comment


                  Re: Eerste buiten kweek. jeffab

                  Een plastic pot me droge aarde weegt, gok ik nog geen eens 2 kilo.

                  Maar belangrijker is dat hij meer is gaan hangen. De weersverwachting is voorlopig goed, dus de pot zou droger moeten worden.

                  Ik zou wel dat plastic weghalen zodat het water sneller weg kan, en eventueel pas weer terug plaatsen als het gaat regenen.
                  Lets not criticize but legalize

                  Comment


                    Re: Eerste buiten kweek. jeffab

                    Wel apart dat hij meer is gaan hangen, zag er echt droog uit, de steeltjes hingen ook naar beneden. Nummer je potten en maak eens van alle planten apart in zijn geheel een foto. Dan weten we duidelijk over welke plant we het hebben. Ik zal nog linkjes zoeken voor je.

                    Zoals Gps zegt, haal het plastic weg dan kan de aarde beter uitdrogen.
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      Re: Eerste buiten kweek. jeffab

                      Beste....

                      Ik kwam net weer thuis en ze hingen weer een beetie vergeleken met vanmiddag duz da betekent dat ze weer wat water nosig h3bben toch???

                      Verder kwam ik thuis en zag ik sommige blaadjes echt helemaal om de topjes heeen zitten zegmaar(zie foto)
                      Meschien komt het door de zon???? Ze staan namelijk meestan met 1 kant in de zon....

                      Verder zag ik op zommige blaadjes overal op de plant heele lichte vlekjes licht groen volgensmij.. zie fotos..... zal dit komen omdat ik gisrere 1x 3.5 ml op 2 liter water heb gegeven???


                      Mvg jeffab
                      Attached Files

                      Comment


                        Re: Eerste buiten kweek. jeffab

                        Zie je die bobbeltjes op het blad, vlak naast de nerven? Volgens mij heeft dat te maken met teveel water, en op de duur gaan je bladeren geel worden door stikstofblokkade.
                        Maar vooral die bobbeltjes op het donkergroene blad ernaast zegt me iets
                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                        Comment


                          Re: Eerste buiten kweek. jeffab

                          Hier de door mij beloofde linkjes ( en nog wat extra)

                          Informatie over Binnen wiet kweken. Dit board is enkel bedoeld om informatie uit te wisselen en te discussiëren over binnen wiet kweken. Stel je vragen over het kweken van wiet in het daarvoor bestemde forum!


                          Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!




                          Teveel water zal bij wietplanten voor veel problemen zorgen. Hoe het eruit ziet en hoe je het oplost lees je in dit artikel


                          Omdat je niet altijd gemakkelijk kunt zien wat er aan de hand is als wietbladeren verkleuren, is hier de nodige eerste hulp bij bladproblemen.


                          Maak je je zorgen over de gezondheid van je wietplanten? Klik hier voor een uitgebreid overzicht van diverse kwalen bij cannabis, zoals tekorten en schimmels.


                          Het gebrobbelde blad kan ook van hitte of beestjes komen
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            Eerste buiten kweek. jeffab

                            Ik heb altijd geleerd dat je met potten waarbij dat kan zoals de jouwe, van onderaf water moet geven. Dit heeft te maken met het terugspoelen van afvalstoffen als je van bovenaf water geeft. Zie ook dit oude topic:
                            Informatie over Binnen wiet kweken. Dit board is enkel bedoeld om informatie uit te wisselen en te discussiëren over binnen wiet kweken. Stel je vragen over het kweken van wiet in het daarvoor bestemde forum!


                            Maar belangrijker is dat de grond vanzelf opzuigt wat hij nodig heeft aan water. Zo voorkom je de jou inmiddels bekende problemen.
                            Zet je planten in zo'n schoteltje met water. Hetgeen hij niet heeft opgezogen na 20 a 30 minuten gooi je er weer uit. Voila, hoe simpel kan het zijn?
                            Als ze buiten staan moet je wel je plant afdekken als het flink gaat regenen anders wordt ie nog steeds te nat na een flinke plensbui. Let ook op dat je de schoteltjes weer weghaalt voor ze vol regenen of zich vullen met ongedierte enzo.
                            Ben benieuwd hoe het zich ontwikkeld. Anyway, veel succes!
                            Grtz, Ron

                            Comment


                              Re: Eerste buiten kweek. jeffab

                              zo kan het ook natuurlijk...

                              O ja, en check die eerste link in Stemma haar post eens, het eerste hoofdstukje is net als jou blad.
                              Last edited by De Witte; 4 August 2015, 21:40. Reden: Vervollediging
                              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                              Comment


                                Re: Eerste buiten kweek. jeffab

                                Oorspronkelijk geplaatst door jeffab View Post
                                Beste....

                                Ik kwam net weer thuis en ze hingen weer een beetie vergeleken met vanmiddag duz da betekent dat ze weer wat water nodig h3bben toch???
                                Mvg jeffab
                                Is de grond droog dan ? Ik vind het moeilijk om advies te geven via internet, maar een paar dagen terug zei flintstoned dat ze veel te nat stonden.
                                Wat ik sindsdien eigenlijk alleen maar lees, is dat je ze elke dag water geeft, waarbij je niet kijkt naar elke plant afzonderlijk.

                                Ik heb een nothernlight die een bijna onuitputtelijke dorst heeft.
                                Dan heb ik een superskunk die dat ook heeft, maar ook een superskunk die veel minder drinkt.

                                Dat weet ik alleen maar omdat ik elke dag de potten optil, en voel hoe zwaar ze zijn.

                                Heb je nog een lege pot, en droge aarde ? Weeg dat eens, ik denk dat je verbaast zal zijn over hoe licht dat is.
                                Maar belangrijker, dan kan je dat vergelijken met de potten met planten.
                                Last edited by Gps; 4 August 2015, 23:55.
                                Lets not criticize but legalize

                                Comment

                                Bezig...
                                X