Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste buiten kweek. jeffab

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste buiten kweek. jeffab

nog niet oogsten, rustig blijven , elke dag fotoos is wel iets overdreven ghehehe we kijken mee. lekker verder zo, alles komt goed.

Comment

Beste..

Aan de fotos die ik gister of eergister had geupload... wat gok jij ongeveer hoe lng ze nog moeten.. is 2 weken overdreven of aankomende week oogsten??
      ik ben al gestopt met voeding geven.. eergistere voor t eerst water gegeven vanochtend ook water gegeven.
      Na hoe veel water beurten is de plant ongeveer schoon gespoeld??

Mvg jeffab

Comment

Beste...

Hier weer even een foto update..

De plant die het beste gaat ziet er wel steeds meer naar uit om geoogst te worden... de puntjes van de bladeren gaan ook een beetje rotten lijkt wel... niet in de toppen maar de lisse blaadjes... die geel worden.

Ik heb fotos gemaakt met en zonder flits.. maar dat zie je wel foed denk ik

Ik had de beste dame ook even binnen neer gezet ivm fotos want het is steeds bijna donker als ik thuis kom.

Ik heb ze al 3 water gegeven zonder voeding...

Ben benieuwd wat jjllie er van vinden... aankomende week oogsten????

En derest van de planten die beginnen ook wel goed te bleoeien en mooie topjes aan te komen... ze zijn nog niet zo ver als degene die het verste is maar zal ik bijvoorbeeld derest ook oogsten als ik degene ga oogsten die het beste gaat???

Ik ben bang als ik ze laat staan dat er steeds meer kans is op toprot bij derest....

Ik heb denk ik wel massel dat ze onder een zoort van afdak staan maar wel in de zon...

Mvg jeffab

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Foutje .....

Ps de fotos dat je de toppen heel licht ziet dat is met flits... ik denk door de thc dat het weerkaatst..
        Attached Files

Comment

Beste....

Ik zit net het nieuws te kijken en vanaf zaterdsg wordt het 9 graden overdag.
          Er komt ma di en wo forst aan zag ik op het weer bericht... duz het wordt rond de 1 graden buiten...

Daarbij komt elke x als het zo koud is komt er mist of gwn vocht op de planten en dan regent het nog niet eens..

Miss is het een idee om ze dit weekend al te oogsten... heb ze net de 4e water beurt gegeven zonder voeding...

Het weer wat er aankomende week aan komt klinkt niet goed voor me dames... forst enzenz....

Mvg jeffab

Elke ochtend wiebel ik me planten droog omdat ze vochtig zijn....

Comment

Gezien de weersvoorspelling en de conditie van je plant zou ik ze idd vant wiekend omleggen. Vanaf foto kan ik je trichomen niet beoordelen maar ze in het vocht en kou laten staan zal ze weinig goeds doen.

Comment

De trichomen zie je bijna niet meer...

En zal ik dan meteen alle plantjes oogsten.... of zal ik er gwn 1 laten staan lm te leren hoe topeot eruit ziet?

En hoe moet ik ze oogsren??? Gewoon de gehele plant afknippe en op ze kop hangen ofecht de topjes eraf knippen en ophangen aan een vislijntke???

Want ze liggend laten drogen is niet goed toch??? Dan kan je ook rot krijgen

Mvg jeffab

Moet ik anders eventjes met een vergrootglas kijken??? Of mort je echt een microscoop hebben om de trichone te zien

Meschien dat ik ze vanavond wel ga oogsten... en dan moet ik meteen alle blaadjes eraf halen toch als ik ze laat drogen

Comment

Comment

Hahahahah ik vind het niet erg hoor ron... gwn lkkre dikke toeter erbij en knippen maar.
                  Ik ga dr gwn lekker voor zitten vanavond ookal ben ik een paar uur bezig maakt mij niet uit..
                  Ik ben allang blij dat na 3 maanden het alsnog is gelukt en er wat vanaf komt voor de 1e keer vind ik het best goed...

Ik zal vanavond wel wat fototjes plaatsen...

Mvg jeffab

Maar maakt het ook niet uit als de andere nog niet helemaal af zijn om ze te oogsten??
                  Of is het dan gwn minder sterk???

Comment

Eigenlijk moet je naar de trichomes kijken. Zijn de meeste milky dan kan je oogsten.

Daarmee kan je ook zien welke plant het verst is, en die knip je dan als eerste.

Verder natuurlijk wat Flintstoned zegt. Ik heb ergens ook dit probleem. Ik weet niet of mijn plant al klaar is, maar als ik de weersvoorspelling zie, dan is de vraag of ik wel wachten kan.
                    Maar vragen daarover ga ik natuurlijk in me eigen kweekverslag stellen.
                    Lets not criticize but legalize

Comment

Ja dat snap ik man... ik zal als ik jou was niet te lang wachten... we hebbe tot nu toe 1 dagje forst gehad ik hou het goed bij..
                      Aankomende week zijn er al 3 dagen vorst en wordt het overdag niet warmer als 9 graden... keus is aan jezelf.

Trichome ga ik zodeekt ff naar kijken als ik klaar ben met werken...

Pffff ik kan niet wachten tot het 5u is hahahahhaha

Mvgg jeffab

Beste..

Ik heb een klein probleempje.. ik heb geen visdraad of iets waar ik de topjes aan op kan hangen... iemand nog ideetjes.???
                      Dan ken ik beginnen met knipp3n

Mvg jeffab

Zoiets??? Lijkt het ergens op??? Ik heb ook geen heel klein schaartje

Ps mag ik de topjes nu wel gwn aanraken met knippen???

Nog 2
                      Attached Files

Comment

Hoe ga je ze drogen?

Comment

Beste ron...

Ik neem het terug hahaha jr had helemaal gelijk ik ben 2 a 3 uur bezig feweest met 1 plant knipper duz heb er maar 1 geknipt...
                          Ik heb ze aan een dun touwtje gehangen in een kast... want had gelezen dat ik ze in het donker moet laten drogen

Mvg jeffab

Of is dat niet goed in een kast??? Moet het kunnen luchten???

Ik heb er ff een foto bij gedaan hoe ik ze droog...

Mvg jeffab
                          Attached Files

Comment

Kast is goed, misschien even luchten af en toe. Lekkere topjes.
                            Lets not criticize but legalize

Comment

Danku danku... dit is van de plant die het beste ging.. de andere 4 moeten nog en ik laat er 1 staan omte zien wat er gebeurt door het weer...

Dankzij jullie hulp is het denk nog best goed gelukt toch??

Mvg jeffab

Comment

Bezig...
                              X