Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste buiten kweek. jeffab

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste buiten kweek. jeffab

Hahaha okeej...

Ik kon ze iniedergeval nog nirt breken ze buigen... duz ik moet nog even wachten om ze in een pot te doen...
    In de winkel heete het een voorraad pot... maar ze zijn lucht dicht.... is dat wel goed om te curen??
    Kan ik ze daar wel in doen om te curen... zie fotos...

Ps... ik ga de volgende plant die ik ga knipp3n met de bladeren drogen.... om te kijken hoe die smaakt....
    Mvg jeffab

En dat schiet me net te binnen he... ik heb derest van me dames net nog wat water gegeven.. maar er is van8 weer vorst...bevriesen me wortels dan niet of de aarde???
    Attached Files

Comment

Misschien iets om de potten heen leggen ? Ze staan toch enigzins beschut op een balkon?
      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeffab View Post
        Hahaha okeej...

Ik kon ze iniedergeval nog nirt breken ze buigen... duz ik moet nog even wachten om ze in een pot te doen...
        In de winkel heete het een voorraad pot... maar ze zijn lucht dicht.... is dat wel goed om te curen??
        Kan ik ze daar wel in doen om te curen... zie fotos...

Ps... ik ga de volgende plant die ik ga knipp3n met de bladeren drogen.... om te kijken hoe die smaakt....
        Mvg jeffab

En dat schiet me net te binnen he... ik heb derest van me dames net nog wat water gegeven.. maar er is van8 weer vorst...bevriesen me wortels dan niet of de aarde???
        In het begin als het in de potten zit, moet je de pot ook af en toe even open doen. Tot het moment dat je geen lucht meer hoort ontsnappen als je de pot opendoet.
        Dan kan de pot dichtblijven.
        Lets not criticize but legalize

Comment

Oke dankjewel gps... het zijn dus wel de goeie potten. ik ga goed luistere of ik lucht hoor... en 2 x per dag 5 minuten is goed toch?

En ja ze staan op een zoort van balkon stemma...

Mvg jeffab

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oke dankjewel gps... het zijn dus wel de goeie potten. ik ga goed luistere of ik lucht hoor... en 2 x per dag 5 minuten is goed toch?

En ja ze staan op een zoort van balkon stemma...

Mvg jeffab

Ik heb er handoeken omheen gedaan... meschien dat het een beetje helpt...

Comment

Dit lijstje kan je misschien wat helpen bij het curen.Curen.JPG
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

Comment

Dankjewel francoisca...

Maar kan nie zo goed engels hahaha jar is kast toch???

En als de toppen een beetje plakken kenne ze in de weckpot???

En als je de takjes kan breken dan krnne ze ook in de weckpot toch???

Mvg jeffab

Comment

Jar is vat, pot

Stemma doet stout (2016)

Comment

Oke duz als ik het goed snap... kan ik ze gwn nat in een pot stoppen als ik ze net net heb geknipt.. en dan gwn de deksel eraf laten voor 12 a 24 uur.... als ze midelmatig zijn in een pot en dan 2 a 4 u per dag deksel eraf...En de cure zone??? Moet ik dan 2x 5min per dag de deksel eraf???Vind het een beje raar schema.... ik d8 ik droog ze in een kast in het donker ondersreboven.... dan als ikde takjes kan knakken in een weckpot doen en dan 2x per dag 5 min de deksel eraf.... kan ik het nie gwn zo doen????Mvg ieffab

Comment

Persoonlijk zou ik ze eerst 3 dagen laten drogen maar zoas ik al zei, je droogt naar persoonlijke voorkeur

Stemma doet stout (2016)

Comment

Ja maar gisteren hingen zeer 3dagen en toen kon ik de takjes nog niet k akken ik kon ze alleen buigen...

Is het dan niet erg als ik ze nog niet kan buigen om ze in de weckpot te doen???

Ik ben bang voor schimmels daarom d8 ik ik wacht eerst tot ik de takjes kan knakken en dan in de weckpot

Comment

Als je ze net geknipt heb zijn ze nog veel te nat om gelijk in een wekpot te doen. Dan gaan ze geheid rotten. Dus eerst drogen tot de steeltjes knak zeggen maar nog niet breken. Dan pas stop je ze in de wekpot. Dan doe je de eerste tijd iedere dag de pot voor 5 minuten open, later hoeft dat niet meer

Comment

Ik heb ze in de weck pot gedaan... zal er strakjes even een foto van maken...Ik kon zommige knakken dat ze braken en zommige zonder dat ze braken maar heb ze er allemaal in gedaan...Verder heb ik nog een paar kleine topjes die ik niet kon ophangen... deze zijn erg droog.... zal ik die ook in de pot doen of kan ik dat na 4 dagen al roken die heele kleine topjes....en zo ja... zal het dan ongeveer zo smaken als degene die in de wekpot zitten???Mvg jeffab

Comment

Kleine spul ken je zo roken maar voor te bewaren en te zorgen dat het niet nog droger wordt bewaar je die ook in een weckpot. De smaak zal nog redelijk scherp zijn maar das gewoon rookbaar. Na paar weken curen komt de wiet pas echt tot zijn recht kwa smaak en geur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francoisca View Post
                              Dit lijstje kan je misschien wat helpen bij het curen.[ATTACH=CONFIG]281616[/ATTACH]
                              Lijst is bedoeld om te curen.
                              Curen begint pas na het drogen.
                              Bij mij duurt het droog proces ongeveer 14 dagen, zeker nu met deze lage temperaturen en hoog LV. Ik probeer steeds langzaam te drogen minimum 10 dagen. En daarna begint het curen pas. Zeker geen vochtige wiet in bokaal stoppen. Krijg je toprot.
                              Probeer je eerst goed te concentreren op het drogen.
                              Succes

Jar = bokaal, weckpot.
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

Comment

Okeej.. maar jij let duz niet op het knakken van te takjes??
                                Want ik kon ze nu al wel knakken en ze braken ook...

Ik moet je eerlijk zeggen.. ik heb net van de heele kleine topjes die al heel erg droog waren een joint gedraait en het smaakt erg goed. Ik denk persoonlijk dat het een hase zoort is... en heel erg stoned hehe...

Ik ben benieuwd hoe het smaakt na een maand curen... ik heb het gistere in een pot gedaan...

Ik heb net ook de 2e plant geknipt.... zal er morgen even fotos van maken.

Degene waarvan ik de plantjes had zij ook dat het amnesia haze is en durban poison...

Mvg jeffab

Comment

Bezig...
                                X