Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De oogst

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

De oogst

Korting op 420shop
    Altijd een lastig moment om te bepalen wanneer je nou moet oogsten. Zijn 80% van de haartjes bruin?, trichomen beoordelen, hoe staat de plant erbij?, en nu ik met vakantie ga deze week en na drie weken pas terugkom wordt het toch wel een dilemma. Oogst ik niet te vroeg nu? Maar als ik over die weken terug pas terug ben dan ben ik misschien te laat?....hoe is het weer in die tijd?
    Damn....wat een luxeprobleem heb ik toch.
    Gelukkig heb ik nu twee autoflower staan. Think Differents. In een ander topic heb ik hiermee een experiment gedaan. De ene wel getopt, en de andere niet. Het grappige is dat degene die niet getopt is degene is die volgens mij het eerste klaar is. Ik durf hem niet nog drie weken te laten staan. Die andere laat ik wel staan en oogst ik na drie weken. Ben erg benieuwd hoe me dat bevalt.
    Okay, degene die ik nu ga oogsten heeft trichomen die Amberkleurig beginnen te worden.
    Ik knip de boel redelijk kaal maar laat de plant heel. Ik knip niet de kleinste blaadjes weg want daar zit ook behoorlijk wat THC op. En aangezien ik een "vaper" ben is het juist wel goed om wat meer bladmateriaal eraan te laten. Is prima te vapen namelijk.
    Slecht 90 gram nat. Dat valt een beetje tegen vind ik. Maar goed, ik hoef er niet van te leven....
    Hop, in de kast die in de zomer toch niet gebruikt wordt. Ik heb er een bak rijst ingezet en de afzuiger gaat iedere twee uur voor een half uur aan.
    Over drie weken gaat de andere plant er ook aan. Ben benieuwd wat het verschil dan uiteindelijk is.
    Greetz, Ron

Re: De oogst

Fijne vakantie. Leuk bericht.

Comment

Fijn plantje...
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Geniet van je oogst zal super smaken lijkt mij
        Don't kill my high, because you're too low!

Comment

Bezig...
        X