Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweekverslag. 2x Sensi Skunk Auto fem. 3x Frisian Duck feminized

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1e kweekverslag. 2x Sensi Skunk Auto fem. 3x Frisian Duck feminized

Korting op 420shop
    sdfasdfsdfsdfsdf
    Last edited by jay72; 24 December 2020, 10:42.

Re: 1e kweekverslag. 2x Sensi Skunk Auto fem. 3x Frisian Duck feminized

Leuk, nog Frisian Ducks
    Ik heb er ook 3 staan, de grootste is nu al +- 2 meter en nog steeds niks van bloei te zien...
    Hoe staat het bij jou? Zijn er al haartjes te bespeuren?

Comment

Is geen teken van voorbloei.
      Naar het schijnt zouden de blaadjes bij de bloei veranderen in een meer soort "cannabis"-blad. Bij mij ook nog steeds niet het geval.
      Ik had de Frisian Duck gekocht omdat die vroeg zou afbloeien, maar het lijkt meer en meer een fabeltje te zijn, jammer

Comment

Ik zag voorbloei op die eerste foto. Een spitse calyx (zonder haartjes) in de oksel. Aan de andere kant een blaadje, dat is apart. Want alleen mannen doen dat over het algemeen.
        Dus tot nu toe 1 vrouwelijke calyx en een verdacht blaadje. Niets om je druk over te maken verder.

Succes!
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Blijkbaar wordt het inderdaad hopen op een mooie nazomer, hoewel ik ondertussen ook voorbloei ontdekt heb, net als jij blijkbaar.
          De nieuwe blaadjes die ze vormt zijn allemaal cannabisblaadjes, dus het begint eraan te komen
          Heb dat verslag eens doorlopen, maar de test indoor lijkt gelukt te zijn, maar outdoor was het maar povertjes precies
          Ik zou wel een foto willen posten, maar de 2 meter hoge duck staat tussen 3 MAF's en 3 Purple Peaces, dus moeilijk om te fotograferen...
          De MAF's lijken me een goeie soort te zijn, ondanks ze nog geen teken van bloei hebben gegeven.
          De Purple Peaces staan wel in bloei, maar het lijkt erop dat het wat fluffy gaat worden

Comment

Dat zijn stipules.
            Hebben niets met bloei te maken.

Leuke plantjes, met dat blad, de vorm komt er aardig in bij jou.
            Ze ruiken wel gewoon naar wiet, dus qua onderkoffer maakt het niet veel uit.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

haha die link! super
              Baas in eigen brein.

Comment

Het probleem dat ik ondervind met m'n ducks is dat de blaadjes rap verkleuren en afvallen, de bovenste doen het goed maar vanonder aan de plant zijn de ze echt rap aan het afsterven. Ze zijn ondertussen al 1.5 / bijna 2 maand oud en ook nog geen spoor van bloei te herkennen. Iemand een idee hoe ik de bladersterfte kan afremmen? Ik probeer het zo natuurlijk mogelijk te doen, zonder toevoegmiddelen etc.. Het PH gehalte staat te hoog, rond de 7.5. Waarschijnlijk heeft dit er veel mee te maken. Iemand ideetjes hoe ik het PH niveau op een natuurlijke manier kan doen zakken?
                I never worry about the future, it comes soon enough anyway.

- Albert Einstein

Comment

Ik vrees ervoor,zit zelfs te denken,de 3 duckfoots te ruilen ergens,zien er mij rare planten uit,zelfs verschillende verslagen zien mislukken

Comment

Deze strain schijnt gevoelig te zijn voor te veel voeding heb dit nog ergens gelezen,in 1 of ander kweekverslag over fresian ducks

Comment

Voorlopig niet mss valt het nog te binnen

Comment

Edit en nuchter het staat ergens op rollingstoned.nl,dat kweekverslag van fresian duck,had ook verbrande bladeren

Comment

Tit veur e pafke.

Comment

Tit veur e pafke.

Comment

Mooi paars
                              Baas in eigen brein.

Comment

Bezig...
                              X