sdfasdfsdfsdfsdf
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1e kweekverslag. 2x Sensi Skunk Auto fem. 3x Frisian Duck feminized
Collapse
X
-
Re: 1e kweekverslag. 2x Sensi Skunk Auto fem. 3x Frisian Duck feminized
Is geen teken van voorbloei.
Naar het schijnt zouden de blaadjes bij de bloei veranderen in een meer soort "cannabis"-blad. Bij mij ook nog steeds niet het geval.
Ik had de Frisian Duck gekocht omdat die vroeg zou afbloeien, maar het lijkt meer en meer een fabeltje te zijn, jammer
Comment
-
Ik zag voorbloei op die eerste foto. Een spitse calyx (zonder haartjes) in de oksel. Aan de andere kant een blaadje, dat is apart. Want alleen mannen doen dat over het algemeen.
Dus tot nu toe 1 vrouwelijke calyx en een verdacht blaadje. Niets om je druk over te maken verder.
Succes!Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Blijkbaar wordt het inderdaad hopen op een mooie nazomer, hoewel ik ondertussen ook voorbloei ontdekt heb, net als jij blijkbaar.
De nieuwe blaadjes die ze vormt zijn allemaal cannabisblaadjes, dus het begint eraan te komen
Heb dat verslag eens doorlopen, maar de test indoor lijkt gelukt te zijn, maar outdoor was het maar povertjes precies
Ik zou wel een foto willen posten, maar de 2 meter hoge duck staat tussen 3 MAF's en 3 Purple Peaces, dus moeilijk om te fotograferen...
De MAF's lijken me een goeie soort te zijn, ondanks ze nog geen teken van bloei hebben gegeven.
De Purple Peaces staan wel in bloei, maar het lijkt erop dat het wat fluffy gaat worden
Comment
-
Dat zijn stipules.
Hebben niets met bloei te maken.
Leuke plantjes, met dat blad, de vorm komt er aardig in bij jou.
Ze ruiken wel gewoon naar wiet, dus qua onderkoffer maakt het niet veel uit.
Comment
-
Het probleem dat ik ondervind met m'n ducks is dat de blaadjes rap verkleuren en afvallen, de bovenste doen het goed maar vanonder aan de plant zijn de ze echt rap aan het afsterven. Ze zijn ondertussen al 1.5 / bijna 2 maand oud en ook nog geen spoor van bloei te herkennen. Iemand een idee hoe ik de bladersterfte kan afremmen? Ik probeer het zo natuurlijk mogelijk te doen, zonder toevoegmiddelen etc.. Het PH gehalte staat te hoog, rond de 7.5. Waarschijnlijk heeft dit er veel mee te maken. Iemand ideetjes hoe ik het PH niveau op een natuurlijke manier kan doen zakken?I never worry about the future, it comes soon enough anyway.
- Albert Einstein
Comment
Comment