Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto Northern Light 2x (EasyCoat Grond?)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Auto Northern Light 2x (EasyCoat Grond?)

Korting op 420shop
    Hallo allemaal

Ik hang hier al een jaartje rond met een vraagje hier en daar.
    Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor al de hulp die ik gekregen heb.

Vorig jaar ben ik ook te werk gegaan met de Auto Northern Light van WietZaadjes.nl (Huismerk dus).
    Sommige zijn sceptisch over hun eigen lijn/zaadboer. Ik zelf heb alleen ervaring met hun Northern Light en deze plant beviel me erg goed. 32Gr droog niet mega ofzo :p
    1.jpg2.jpg3.jpg
    Ik heb al aardig wat guerilla plantjes staan hier en daar. Maar het is gewoon niet het zelfde... Je ziet ze amper, weinig controle tja net alsof je kinderen op stage zijn in een ver land .

Dus gekozen voor https://www.wietzaadjes.nl/northern-...ietzaadjes-nl/ en dan maar 2 zaadjes laten ontkiemen. Toch leuk zo'n plantje in me tuin .

Ik doe het niet voor de opbrengst dat regelen mijn guerilla plantjes wel. (Misschien hier en daar een post over ze later.)

Ik wilde eens een bepaald soort aarde testen.
    Hier linkje: http://culvita.nl/producten/potgrond...grond-speciaal <--- Leuk om de lezen
    Dit meng ik met ForFlora Universele Potgrond en hydro korrels op de bodem in 15L potten.
    aarde.pngaarde2.png

Zodra ze boven de grond zijn horen jullie van me
    Attached Files
    Last edited by Helemaal Top; 20 July 2015, 18:45.

Re: Auto Northern Light 2x (EasyCoat Grond?)

Jouw planten zien er mooi uit !!! heb je ook een foto van het totaal aanzicht [emoji106]

Ik heb zelf ook NLA

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Comment

Re: Auto Northern Light 2x (EasyCoat Grond?)

Culvita Potgrond Speciaal is niet alleen samengesteld uit de beste veensoorten, maar bevat bovendien EasyCoat waardoor de eerste 6 maanden niet hoeft te worden bijgemest.
      Dat is dus voorbemest met langzaam vrijkomende meststoffen doorgaans zit daar dan veel stikstof bij. een AFje is na 3 maand wel klaar dus je zit met deze grond in bloei met een stikstofoverschot wat de bloei flink remt. Verder heb je dus geen enkele mogelijkheid om op die voorbemeste grond te gaan bijsturen daar de bodem ec al zo hoog blijft. Ga je hierop bijsturen met voeding zal alles meteen verbranden.

Ik raad het je dus ten zeerste af. Neem grond die voor 3 weken is voorbemest.

Comment

Bezig...
      X