Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hermafrodiet of Vrouw??????

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Hermafrodiet of Vrouw??????

Plant maakt het goed, heb er na een week plukken een vrouw van gemaakt, zwaar gecastreerd dus, toppen groeien nog steeds dikker en weinig tekenen van bevruchting, ga morgen de 5de week bloei in en krijg morgen dit speciale goedje binnen, http://www.gardenteam.nl/voeding/ata...r-liquid-250ml N-P-K waarde 0-20-32 dit moet de dikste toppen harder zijn die er is voor de laatste 4 weken bloei, ben erg benieuwd en ga zeker foto,s maken als de toppen verdriedubbelen door dat goedje

De plant heeft wel te leiden gehad onder het gezuig van de toppen, 61 grote schutbladeren leeg getrokken en afgevallen heb toen snel al mijn laatste bladvoeding erin gegooit en meteen dit goedje besteld, ze is nu wat luchtiger geworden en alle bladeren zijn weer groen, dus hopen dat het morgen indd binnen komt gister besteld namelijk.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Iemand enig idee met wat voor soortje ik te maken heb? plant ruikt zoet en citroen achtig, bladeren leken eerst op indica maar lijken nu ook veel op de sativa? Mistery

Comment

Stoeltje staat [emoji16]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

11720683_796967960401020_1781842998_n.jpg11909645_796967957067687_1029683806_n.jpg11911353_796967953734354_855546161_n.jpg11911085_796967970401019_1124222594_n.jpg11915408_796967967067686_705848230_n.jpg11913037_796967977067685_347412735_n.jpg11912877_796967973734352_373280442_n.jpg11920355_796967980401018_1109038138_n.jpg

Dit is de eerste dag van de 5de week bloei, ik verwacht nu met terra floris en blossom builder liquid van atami b,cuzz een toppen explosie nu nog afwachten.

Comment

Met voeding forceer je nooit een toppen-explosie.
          de plant gebruikt alleen de voeding die ze nodig heeft, je kan een plant niet vetmesten.

Wat anders ..
          Heb je daar een grote waakhond 24/7 naast je plant liggen ?
          Ze staat nogal open en bloot, alle 130 buren kunnen ze zien staan, da's vragen om geript te worden.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

[QUOTE=QnQ;540672]Met voeding forceer je nooit een toppen-explosie.
            de plant gebruikt alleen de voeding die ze nodig heeft, je kan een plant niet vetmesten.

Ben de komende 4 weken 24/7 thuis, dus ze moeten van goeie huize komen willen ze mijn plant rippen.

Had de plant de afgelopen 2 dagen in de tuin gelaten, maar heb groeischeuten gekregen door behoorlijke straatverlichting en van het gebouw balen dus, heb namelijk mijn verduister tent ook nog in de tuin onder een huisje staan, dus daar heb ik de plant nu weer instaan om er verzekerd van te zijn dat de bloei niet meer word verstoord.

Ik heb indd die voeding gekocht omdat 70 grote schutbladeren geel leeg getrokken waren en afgevallen waren, dit was 100% voedingstrek voor de toppen, sinds de voeding zie ik een wereld van verschil en geen gele bladeren meer.

De foto,s lijken mooier dan de praktijk helaas tot nu toe, erg fluffy alles, behalve helemaal bovenin de hoofdtoppen vanaf de helft. ik zie meer bladgroei uit de toppen komen dan dat de toppen de blaadjes inhalen en opvullen, ik hoop deze explosie dus nog in de 5de en 6de week te zien deze weken dus, afwachten deze plant heeft geleden onder maximale stress en ongeregeldheden en heeft in het begin totaal verkeerde voeding gehad, ik krijg die pokon kegels voor 6 maanden er helaas niet mee uit, goede les voor de volgende x, het begon als een grap na het vinden van een zaadje uit de shop maar werd steeds serieuzer, en tis echt leuk om te doen en je leert er veel van.

Kan nu de eerste tekenen van zaadgroei zien in bevruchte meeldraadzakjes stampers, maar er zijn ook nog genoeg niet bevrucht, afwachten maar weer tanks voor de info tips zijn welkom.
            Last edited by henak; 29 August 2015, 09:14.

Comment

Een anonieme tip kan niemand aan Hoop dat het goed gaat.
              Baas in eigen brein.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eclecticon View Post
                Een anonieme tip kan niemand aan Hoop dat het goed gaat.
                De politie agente woont boven mij 3 hoog, heb der al meerdere keren zien kijken vanaf balkon maar ze doet niks, ze had ook nog wat goed te maken dus misschien heb ik daarom geen problemen op dat gebied maar 1 plantje in de tuin kom op ey

Comment

Zo toppen explosie is nog niet echt te zien, maar wel trichomen explosie IMG_20150820_150929.pngIMG_20150820_150929.pngIMG_20150820_151805.pngIMG_20150820_151854.pngIMG_20150820_151935.png

Comment

Ziet er goed uit hoor, gewoon laten gaan.
                    Dat blad in de toppen is nodig om de toppen te laten groeien heh...
                    Als je de zonnecollectoren van je dak haalt worden de pannen wel mooi warm, maar energie krijg je niet meer
                    Geduld ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                      Ziet er goed uit hoor, gewoon laten gaan.
                      Dat blad in de toppen is nodig om de toppen te laten groeien heh...
                      Als je de zonnecollectoren van je dak haalt worden de pannen wel mooi warm, maar energie krijg je niet meer
                      Geduld ..
                      weet jij dan ook of er na bevruchting en nadat uiteraard alle ballen zijn weggehaald, er nog nieuwe topjes worden aangemaakt die nog niet zijn bevrucht? Houd de plant na bevruchting gewoon op met kelken en stampers maken? Zo nee in welke mate groeit dit dan nog wel?

Comment

Echt nieuwe topjes komen er niet, alle toppen worden in de eerste weken van de bloei gevormd, maar de topopbouw gaat gewoon door.
                        Er blijven wel nieuwe pistils vormen, in hoeverre dit buiten door gaat is vooral afhankelijk van het weer.
                        Als we nog 4 weken hetzelfde weer als gister krijgen worden de toppen nog wel 3x zo dik.

De zaadjes die je hiervan eventueel krijgt zijn niet zo goed om nieuwe planten van te kweken.
                        80% Zal ook hermafrodiet zijn, dus het is hoofdzakelijk goed bruikbaar als vogelvoer of om mee te vissen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                          Echt nieuwe topjes komen er niet, alle toppen worden in de eerste weken van de bloei gevormd, maar de topopbouw gaat gewoon door.
                          Er blijven wel nieuwe pistils vormen, in hoeverre dit buiten door gaat is vooral afhankelijk van het weer.
                          Als we nog 4 weken hetzelfde weer als gister krijgen worden de toppen nog wel 3x zo dik.

De zaadjes die je hiervan eventueel krijgt zijn niet zo goed om nieuwe planten van te kweken.
                          80% Zal ook hermafrodiet zijn, dus het is hoofdzakelijk goed bruikbaar als vogelvoer of om mee te vissen.
                          Als de toppen nog wel 3 x zo dik worden dat zou geweldig zijn, mijn gezin kan het goed gebruiken op het moment dus probeer het uiterste eruit te persen.

Weet je dat wel zeker??? want dit is een door stress geworden herma niet genetisch! Ik heb gelezen dat juist een door stress gevormde herma juist 99% vrouwelijke zaden produceert omdat ze het Y chromosoom niet door kan geven?

Een genetische herma zou juist wel 85% herma zaden geven?

Comment

Ik weet daarom dat het vrouwelijke zaden zijn en niet herma,s, ik zal er zodra het kan meteen een paar testen.

Comment

en niet meer reageren QnQ ? kun je dit verhaal bevestigen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door henak View Post
                                Als de toppen nog wel 3 x zo dik worden dat zou geweldig zijn, mijn gezin kan het goed gebruiken op het moment dus probeer het uiterste eruit te persen.
                                Dit is een onhandige uitspraak henak.
                                Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Bezig...
                                X