Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?
Zou ik op dat dak verder gaan, dan begon ik waarschijnlijk met witte potten te zoeken, dan wel de potten die ik nu heb wit te schilderen.
Verder zou ik de potten ook niet meer rechtstreeks op het asfalt papier zetten.
Toch weet ik puur uit ervaring hoeveel sneller de planten groeien op dat dak.
Zou ik vroeg beginnen met zelfde planten als nu, maar op dat dak, dan heb ik een early skunk van 2 meter plus en amnesia die waarschijnlijk richting de 3 meter gaan.
Als ik alleen op mijn helft van de schuur zou moeten blijven, dan krijg ik misschien wel een ruimte probleem met 5 planten in 90 liter specie kuipen.
( Hoeveel gewicht zou dat dak eigenlijk kunnen hebben ? )
Toch is het qua zonlicht heel simpel in mijn tuin. De planten zouden op dat dak moeten staan.
Direct zonlicht van ongeveer 8 - 22 uur.....
Zou ik op dat dak verder gaan, dan begon ik waarschijnlijk met witte potten te zoeken, dan wel de potten die ik nu heb wit te schilderen.
Verder zou ik de potten ook niet meer rechtstreeks op het asfalt papier zetten.
Toch weet ik puur uit ervaring hoeveel sneller de planten groeien op dat dak.
Zou ik vroeg beginnen met zelfde planten als nu, maar op dat dak, dan heb ik een early skunk van 2 meter plus en amnesia die waarschijnlijk richting de 3 meter gaan.
Als ik alleen op mijn helft van de schuur zou moeten blijven, dan krijg ik misschien wel een ruimte probleem met 5 planten in 90 liter specie kuipen.
( Hoeveel gewicht zou dat dak eigenlijk kunnen hebben ? )
Toch is het qua zonlicht heel simpel in mijn tuin. De planten zouden op dat dak moeten staan.
Direct zonlicht van ongeveer 8 - 22 uur.....
Comment