Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

Zou ik op dat dak verder gaan, dan begon ik waarschijnlijk met witte potten te zoeken, dan wel de potten die ik nu heb wit te schilderen.
    Verder zou ik de potten ook niet meer rechtstreeks op het asfalt papier zetten.

Toch weet ik puur uit ervaring hoeveel sneller de planten groeien op dat dak.

Zou ik vroeg beginnen met zelfde planten als nu, maar op dat dak, dan heb ik een early skunk van 2 meter plus en amnesia die waarschijnlijk richting de 3 meter gaan.

Als ik alleen op mijn helft van de schuur zou moeten blijven, dan krijg ik misschien wel een ruimte probleem met 5 planten in 90 liter specie kuipen.
    ( Hoeveel gewicht zou dat dak eigenlijk kunnen hebben ? )

Toch is het qua zonlicht heel simpel in mijn tuin. De planten zouden op dat dak moeten staan.
    Direct zonlicht van ongeveer 8 - 22 uur.....
    Lets not criticize but legalize

Comment

Roeijen met de riemen die je hebt. als je in de eerste weken bloei maar wat zon pakt man desnoods hield ik haar zelf als atlas boven de schutting als de zon scheen. in afbloei maakt dat niks uit alle bloemples worden in de eerste 4 a 5 weken bloei gemaakt dan mot je zon hebben. ALs we nu dus een indian summer krijgen heb ik jackpot.
      das hoogt onwaarschijnlijk in NL maar kan. zo eens om de 11 jaar

Comment

Wat voor mij erg hoop vol is, de plant die vorig jaar in deze tuin, in slecht weer toprot vrij geoogst werd.

En over het weer, hoor je mij niet, Dont jinx it .

Waarom wil de Nedelandse uitdrukking me niet te binnen schieten?

Comment

Ghihi stiekum denk ik dat dit natte groeiseizoen met best hoge temp eens een heel goed sativa buitenjaar wordt,..

Oogsten in ferbruarie

Comment

Lol, sativa de plant voor Nederland

Comment

let maar eens op. Juni en julie zijn de laatse jarenerg nat. als ze voor 15 okober rijp kunnn zijn heb je een goede nl buiten strain.

Errste twee weken va oktober ist met wat geluk nog goed weer daarna is echt gedaan en moet de plant door bloeifase 1 heen zijn, dan kan je dat afbloeien gewoon in de winter doen

Comment

Het is leuk om te zien dat de early skunk bijna klaar is, terwijl de amnesia net begint te bloeien. De early skunk haalt die 15 oktober wel.
                Zij begon in juli al te bloeien. De derde early skunk toont aan dat er meer factoren meespelen. Een maand na de eerste bloeide deze nog steeds niet.

Ik denk dat ik volgend jaar weer early skunk probeer, ook omdat de structuur van de toppen goed lijkt voor buitenkweek.

Eerste amnesia bloeit en de twee andere komen er ook aan. Ik denk niet dat zij, de 15 oktober gaan halen dat word later.

Comment

De meeldauw lijkt nog steeds weg, dus een dag twee werkt zo een behandeling wel.

Ik zie de bloemen momenteel echt groeien van dag tot dag. Zou ik op tijd geweest zijn om de herma weg te halen ?

Verder met de microscoop gekeken, maar daar werd ik nog niet blij van.

Ook als ik met mijn onervaren blik naar de plant kijk, dan moet ze nog wel even.

De eerste Early Skunk die ik dus te vroeg geoogst heb, omdat ze herma werd, heeft toch rookbare wiet opgeleverd.

Plant hangt nog te drogen, maar ik heb een topje geprobeerd. Dat kan beter maar is zeker hoopvol, voor de andere early skunk.
                  En de hoofdtop is waarschijnlijk beter, als wat ik nu probeerde van de onderste tak.

Comment

Foto's moeten even wachten tot morgen. Camera vind het te donker buiten.

Wat wel lukte is een foto van de wek potten. Vandaag laatste wiet geknipt van de te vroeg geoogste early skunk. ( herma)
                    ( inhoud potten een liter )

DSCF0006.jpg

Wat me zorgen baad is dat de plant minder stinkt als ik gewend ben, of ben ik te laat met het in de potten doen ?
                    Ook weer door het weer heb ik de wiet nog nooit zo snel zien drogen.

Gezien de hars op me schaar en handen heb ik toch goede hoop dat de kwaliteit redelijk is.
                    De wiet is ook nog een beetje veerkrachtig dus niet echt 100% droog, takjes breken al wel.
                    Ik heb tussen door ook me schaar schoon moeten maken.
                    Misschien moet ik dit toch even toelichten.
                    Camera klaagt niet echt dat het te donker is. Hij waarschuwt me wel dat ik de camera waarschijnlijk niet lang genoeg stil kan houden met dit licht.

Voor de wek potten foto heb ik de tafel als statief (steun) gebruikt.
                    Last edited by Gps; 11 September 2016, 19:49.

Comment

Kom er gezellig bij kijken, nieuw hier op t forum maar mooi kweekverslag, alles gelezen zeker een goeie aanrader die early skunk!

Comment

Die geur komt volgens mij bijna altijd gewoon weer terug nadat het een tijdje in de pot heeft gezeten.
                        Zo gauw het in de pot zit verspreidt het vocht zich van binnen in de stengel ook naar buiten in de rest van de buds.
                        Dus het kan best even zijn dat iets dat droog leek aan de buitenkant opeens weer wat vochtig wordt

Dat is tijdelijk en gewoon elke dag blijven luchten dan is dat na een weekje of misschien wel 2 of 3 soms, gewoon weer weg

Comment

Wel mooie opbrengst btw
                          D'r gaan echt heel wat toppen in een litertje hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RoccoSmokes View Post
                            Kom er gezellig bij kijken, nieuw hier op t forum maar mooi kweekverslag, alles gelezen zeker een goeie aanrader die early skunk!
                            Sensi seeds heeft het over een zeer grote opbrengst en dat lijkt te kloppen.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door ikhebeennaam View Post
                            Die geur komt volgens mij bijna altijd gewoon weer terug nadat het een tijdje in de pot heeft gezeten.
                            Zo gauw het in de pot zit verspreidt het vocht zich van binnen in de stengel ook naar buiten in de rest van de buds.
                            Dus het kan best even zijn dat iets dat droog leek aan de buitenkant opeens weer wat vochtig wordt

Dat is tijdelijk en gewoon elke dag blijven luchten dan is dat na een weekje of misschien wel 2 of 3 soms, gewoon weer weg
                            Klinkt goed. Wiet is ook nog iets te nat om te roken.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Update:
                            Meeldauw is weer een beetje terug.
                            Voor de rest gaat tie goed. Een amnesia is met pot al net zo hoog als mij.
                            Alle 3 de amnesia zijn gaan bloeien.

DSCF0002.jpgDSCF0004.jpgDSCF0007.jpgDSCF0008.jpgDSCF0010.jpgDSCF0013.jpg
                            Last edited by Gps; 12 September 2016, 18:28.

Comment

Plant is weer redelijk schoon, na laatste behandeling.

Ik heb weer even met de microscoop gekeken. Ik blijf dat erg lastig vinden.

Toch denk ik vooral milkey trichromen te zien, en een enkele heldere. Verder zie ik misschien een enkele trichroom, die begonnen is met naar amber te verkleuren.

Echt amber zie ik nog niet.

De eraly skunk bloeit dus wel vroeg, maar bloeit zeker niet kort.
                              Last edited by Gps; 14 September 2016, 18:51.

Comment

We kijken mee, niet dat je denkt waarom reageert niemand maar soms valt er weinig te zeggen.

Comment

Bezig...
                                X