Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

Dank je wel, en daar ben ik niet bang voor. Ik had dat wel met me eerste kweekverslag. Geen reacties, en toen vroeg ik me vooral af of er wel iemand was die het las. Toen zag ik aan de views dat het topic wel degelijk gelezen werd.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Wat me nog te binnen schiet. Jij ( Flintstoned) maakte eerder een opmerking over hoeveel de Amnesia nog zouden groeien.

De hoogste dreigt al boven de muur uit te komen, ondanks dat ik expres laat begon, en de pot al een klein beetje ingegraven heb.

Even afwachten of ik moet gaan ingrijpen. De vraag is nu, hoeveel groeit deze soort nog in de hoogte als zij al bloeit. Bij meer als 30 cm heb ik waarschijnlijk een probleem.

Nu heb ik nog wel wat speling. Ik kan de pot nog dieper ingraven, of ik maak een kuil in het zand en vul die met aarde.
    Lets not criticize but legalize

Comment

ay nice man! good luck

Comment

een echte amnesia groeit de gehele bloei door daarom ruikt doe ook als kattepis als je die de gehele run groeivoeding geeft, je moet bedenken dat een amnesia de uitkomst is van uit vier werelddelen de besete sativa;s te nemen. de gebroeders Hase uit zwwwwitserland begrepen dit ook al heel vroeg en ni denk iedereen dat Hase een strain is ghahahahaahahahahha.

een amnesia geef je geen PK 13/14 en die top je ook niet, als je een echt soma amnesia zaadje te pakken hebt wat zeer zeldzaam is door het vele nakweken van hypro en conzorten jah dan wek je pas me intrsse. Ik had er en heb ze domweg alemaal op gemaakt./////

een echte amnesia is niet zoet,... eerder erg zuuur,,
        na gebruik weed je dan ook niet weer wat je rookte, vandaar de naam.

greenhouse had heel lang een echte helaas zijn deze gasten gezwikt voort grote geld

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

ff dubbelposte wat heb ik t verliezen? zo ist ook met jack herrer
        Last edited by FlintStoned; 14 September 2016, 21:21.

Comment

Tisser mis met Jack herer dan

Comment

er is veel mismet de orginele jack hoor. achja de zoete generatie die niet weed dat weed en suikers erg ongezond zijn . heb je je ooits eens afgevragt wat er bebeurd als je een suiker verbrand?

Jack wist dta en maakte de enige echte hase hybride onder suiker, erg zuur.

maargoed ik draaf door en jullie hebben je niet cht goe d ingelezen hoor ik aal,

zo maakte zoma ook enkele strains die suiker arm zijn.

roken van cannabis bevorderd de gezondheid niet. als je dat in een sjop haaald

Comment

Het grote nadeel van de stekken die ik heb, is dat ik niets zeker weet van de genetica.

Kleine update.
              Ik zie volgens mij geen meeldauw meer. (wtf?) Ik ben verbaast omdat ik het gisteren op twee plekken nog wel zag.

Verder alle planten ingespoten met Vital en water gegeven.

Morgen of zaterdag maar weer eens de microscoop op de early skunk houden en waarschijnlijk nieuwe foto's maken.

Comment

Update met plaatjes.
                Ik trek net een bruin blad uit een bloem. Ik heb ook een foto gemaakt van een verdacht uitziend blad. Ik ben bang dat ik niet langer kan wachten. Ik zag volgens mij wel een enkele amber trichomen.
                Wat zijn de meningen hier ? Wachten of kan dat niet meer ? (eerste foto)

Beginnende toprot ?
                DSCF0019.jpg
                DSCF0013.jpgDSCF0016.jpgDSCF0011.jpgDSCF0009.jpg

Deze lijkt toch bijna klaar ? ( zelfde plant als dat verdachte blad )
                DSCF0006.jpgDSCF0004.jpg

Overzicht.
                DSCF0002.jpg

Meeldauw lijkt nog steeds weg.
                Last edited by Gps; 16 September 2016, 15:25.

Comment

lijkt het wel op gps , trek maar is zachtjes aan dat blaadje
                  laat het los zonder weerstand zit er waarschijnlijk beginnend rot in de top
                  succes

Comment

Comment

Plant is om en ik ben aan het knippen. Ik ben vooral blij dat ik niet langer gewacht heb.

Rot kom ik nog niet echt tegen, wel wat meeldauw. Ik ben 99% zeker dat als ik langer wacht ik wel top rot rot heb. Ook bij het knippen toch wel een paar bruine blaadjes, die het begin aankondigen van toprot.

Van die sompige blaadjes.

Comment

Ik heb net de plant geknipt. Ik kan niet anders zeggen dat ik waarschijnlijk niet nog een dag had moeten wachten.
                        Toch heb ik geen rot gevonden, wel meeldauw. De oogst vraagt natuurlijk wel om een foto.

DSCF0004.jpg

Comment

Ziet er goed uit GPS!
                          Flinke dikke top
                          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                          2016 - Greyvol's buitenkweek
                          2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Ik ben er ook best blij mee, want het meeste blad is er wel af.

Tijdens het knippen kwam ik alleen witte pistels tegen op een paar zeer kleine topjes die in de schaduw van de bovenste bladeren hingen.

Daar zat ook een beetje meeldauw.

Comment

Comment

DSCF0002.jpgDSCF0004.jpgDSCF0006.jpgDSCF0008.jpgDSCF0010.jpg

Comment

Bezig...
                                X