Hallo luitjes,
Ik ga dit jaar weer gezellig een kweekverslag maken en hoop jullie hiermee te gaan vermaken!
Vorig jaar ging het kweken aardig goed alleen de afwerking wil ik nog wat verbeteren, had slecht geknipt maar dat ga ik nu zeker verbeteren!
Ook wat minder schimmel zou gewenst zijn maar hier kan ik niet zoveel aan doen.
Ik ga dit jaar autoflowers, feminised en reguliere soortjes zetten. Vorig jaar enkel AF's gedaan dus dit is weer een beetje nieuw wat het leuk maakt, ben benieuwd!
De soortjes die ik heb liggen zijn:
10x Ak snow autoflower (regulier) - deze komen van angel777
10x Amnesia soma (regulier) - deze komen van K1
6x P#2 (regulier) - deze komen van Lr2
3x Dinamex (fem) - Dinafem
5x Silverstar haze (fem) - The bulldog seeds
1x Pineapple chunk (fem) - Wietzaadjes.nl huismerk
De pineapple chunk en ak snow ga ik sowieso planten en de rest moet ik nog even bekijken.
Geen paniek ik ga nu nog niet beginnen maar ik had alvast zin om mijn topic te beginnen!
Toedels!
Ik ga dit jaar weer gezellig een kweekverslag maken en hoop jullie hiermee te gaan vermaken!
Vorig jaar ging het kweken aardig goed alleen de afwerking wil ik nog wat verbeteren, had slecht geknipt maar dat ga ik nu zeker verbeteren!
Ook wat minder schimmel zou gewenst zijn maar hier kan ik niet zoveel aan doen.
Ik ga dit jaar autoflowers, feminised en reguliere soortjes zetten. Vorig jaar enkel AF's gedaan dus dit is weer een beetje nieuw wat het leuk maakt, ben benieuwd!
De soortjes die ik heb liggen zijn:
10x Ak snow autoflower (regulier) - deze komen van angel777
10x Amnesia soma (regulier) - deze komen van K1
6x P#2 (regulier) - deze komen van Lr2
3x Dinamex (fem) - Dinafem
5x Silverstar haze (fem) - The bulldog seeds
1x Pineapple chunk (fem) - Wietzaadjes.nl huismerk
De pineapple chunk en ak snow ga ik sowieso planten en de rest moet ik nog even bekijken.
Geen paniek ik ga nu nog niet beginnen maar ik had alvast zin om mijn topic te beginnen!
Toedels!
Comment