Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Niet normaal! Heftig zeg, stinkt wel naar vieze kleedkamer, bleuh, maar dat komt wel goed, die Santaas meuren ook anders in het begin. Ze doen het heel heel goed in dit tuintje trost staan kijken samen..
Heftige dag/week, teveel goed nieuws om te vermelden, maar het lijkt ineens op rolletjes te lopen allemaal. Ben ook zo blij als een gup! Turbo turbo!
image.jpgimage.jpg
Deze top, Weg ermee! Niet heel de plant, cleanlight onderweg dus die krijgt een extra shot UV, geeft me toch een beter gevoel. Al zijn het maar drie die meeldauw en wat rot hebben laten zien. Zat erg te twijfelen om ze helemaal wel te knikkeren maar dat lukt me niet.
Last edited by Greyvol; 15 September 2016, 17:16.
Reden: Zeker weer teveel koffie op ;)
Fijn om te lezen dat er veel goed gaat
lekker aant oogsten / drogen
Vieze kleedkamer geur ja da is het wel
ben weeken aant twijfelen geweest om me eerste oogst weg te gooien omdat ie zo stonk
nu na wat curen weg geur en erg lekker wietje zo zie je maar
laat je weten hoe die lamp het Doet ?
en of die ook tegen toprot werkt ?
Ben ik erg nieuwschierig naar
Last edited by Haze smoker; 15 September 2016, 19:57.
hoewel ultraviolet licht de kracht heeft om dna en rna strengen te verbreken blijken sommige soorten een hoge resistentie tegen uv licht te hebben
en andere hyphae zijn in staat om hun fouten weer te verbeteren afgaand op dit
de praktijk zal het uitwijzen hoe effectief uv licht voor grauwe schimmel of witziekte is want het schaadt ook de cellen van de plant bij intensieve bestraling
prachtig topic , zo veelzijdig
steeds genieten hier en altijd wat nieuws
Ghehehe kan niet wachtten om die doos open te rukken. Damn, waar is mijn fototoestel kaartje. Oja op de grond, ligt ie meestal, is waar ook! Nog spannender, telkens een foto tussen door. Ghihihi je tijd ervoor nemen dan kun je er ook nog langer van genieten. Mooi man..
image.jpgimage.jpgimage.jpg
Goed verpakt, geen rammel de rammel gelukkig. Verstelbaar Brilletje erbij en handschoenen. En pas op met UV!
Lampje heel mooi dubbel verpakt, Nederlandse handleiding ook en maar even gelezen! Lampje schoonmaken met alcohol. Was een bietje vies. Elke drie jaar lampje vervangen word aanbevolen.
Sokken aan, broek in sok, bril op, zie net iets te korte mouwen en bibberen met dat ding!!
Alleen op het rek een paar sec staan bibberen, de rest durf ik niet, die ga ik eerst wat lager hangen. Ga niet recht tegen het alu lopen schijnen, brrrrrrrrr
De lamp schijnt blauw en dat is fijn dan weet je dat ie aan staat. En er zit een aan/uit knop op, hendig! Degelijk gemaakt van dik alu en na gebruik 10 min laten afkoelen. Heb hem daarom op een kiertje gezet. Ruikt naar zonnebank en is zo gepiept. Volgende keer leg ik alles wat beter neer om handiger te beschijnen. Of een ouwe lashelm met dikke overal.
Hahaha het zit er weer op, knoerthard gewerkt/genieten en gedeelte UV behandeld. Wooohooo!!
Last edited by Greyvol; 17 September 2016, 13:35.
Reden: Gaat echt fuckin snel
Daarom had ik ook de bibbers, pak liever mijn leren imker handschoenen. Maar ik houd alleen het handvast vast. Dus snap het idee ook niet helemaal van die handschoenen. Misschien als ik iets vastpak onder die lamp, maar ben dat niet echt van plan. Gewoon altijd van me af schijnen, en niks reflecterend erachter lijkt me het veiligst. In de growroom licht meteen alles op en krijg ik de kriebels.
sexy lampje zo een uv light
vraag me alleen af of dat niet goedkoper te krijgen is en je nu betaald voor de naam ?
lijkt me toch een gewoon uv lampje net als voor in de vijver of zo?, zal er nog is op zoeken .
Is ook nonsense, starter, lampie en mooi kapje.
Best zelf te maken. Zou dan meteen een drukknop op het handvat zetten dat ie het alleen doet als je hem vastpakt.
hey grey staat er toevallig wat info op het lampje zelf [typenr soort wattage]
als ik idd weet welk lampje er precies in gaat valt er inderdaad nog wat te knutselen
LED verlichting tegen de beste prijs? Dat is Budgetlight! | LED lampen & armaturen voor elk budget | Energiezuinig ✓ Gaat lang mee ✓ | Voordelig online kopen
Comment