Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Krijg dit nummer maar niet uit mijn hoofd hahaha (hoe zou dat toch komen)
Dan nog maar een keer en vol gas beestjes vangen, bakje koffie op dus dat wil wel
Eerst ff melken, komt flink wat af! Is van een plant Double fun dit doosje en heb de hoesjes eruit gewipt, aan de onderkant van dat blikje tikken met het satestokje werkt keigoed. Mooi gezicht ook alleen moet je erniet overheen ademen. Een santaatje heb ik terug in de kas gezet, die zit helemaal onder de prut! image.jpgimage.jpgimage.jpg
Pakte potje op om te kijken hoe licht die is, prut voel ik en de beesjes ploppen als rijpe kersen uitelkaar moehahahaha image.jpgimage.jpg image.jpgimage.jpg
Knijpen gaat toch sneller, die lieveheersbeestjes hebben meer zin om te zonnen. Kan ze geen ongelijk geven. image.jpgimage.jpg
3 weken bloei ongeveer die Santa's
De Santa Maria vergeten, en nog een kiekje van het stuifmeel en de andere mannetjes. image.jpgimage.jpgimage.jpg
Dacht eerst wat glossy paper te pakken om te laten zien hoeveel er valt, maar komt niet echt over.
Net nog even gekeken(slaapmutsje) en het lijken wel indianen die een rondje rond de plant doen. Op de plant zitten ze nauwelijks maar de pot vinden ze geweldig. Zou dat het stuifmeel zijn wat ze lekker vinden of durven ze niet omdat ik aan het kijken ben? Lijkt trouwens alsof ik niks gedaan heb zoveel zitten er. Haha vind het wel geinig maar krijg er wel de kriebels van.
Staat er ook weer super netjes bij, en de rabarber die ik als voeding heb gebruikt staat er ook weer. Lekker spul, ruikt goed en ga ik dit jaar ook weer maken.
Vandaag voor de tweede keer getopt en in de grond gestopt, een plant zonder label. Denk dat dat een Frisian dew is.. Is ook de mooiste van het stel vind ik. Autotripje heen niet zo handig, had de action bloemen er even tussen moeten doen. Niet vergeten volgende keer dus, heb ze daarom ook goed kort geknipt voor we zijn gegaan en met vaseline en zout de wondjes dicht gesmeerd.
Maar voor het stoplicht dacht ik pas aan de bloemen. Dus dan maar als een dolle gek door het verkeer zo snel mogelijk, hahaha, nee hoor. Keirelaxed die bomen weg brengen wie ziet dat nou?
Flinke woei, volgende keer wat gaas eromheen en heel kort houden, zekerwel 10 keer toppen jongen!
Plek zat, bbq aan, komt goed! Tribune was al weg helaas..
Zodra ik het raam van de kas openzet zit de kat in de kas hahaha, flinke woei over de Double fun
Goeiemorgen!
Foto is van gisteren, mannetjes gisteren van kant gemaakt dus vanaf vandaag heeft ze het een stuk rustiger. Deed me een beetje aan de eendjes denken image.jpgimage.jpgimage.jpg
Last edited by Greyvol; 14 May 2016, 06:17.
Reden: Met kerst een paar mannetjes in de kas, nieuwe traditie
Comment