Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Knopje van de variac steekt alleen nog maar uit in de keuken
Ghehe heeft even geduurd maar dan heb je ook wat! Valt me niks tegen, klein houten koofje gemaakt als afvoer naar buiten. Lijkt gvd wel een wietkwekerij!
Thanx Haze, zit nu lekker te genieten van de luchtstroom met een jointje erbij.
Heb alles aangezet en deuren in huis gaan nu automatisch dicht door de luchtdruk
Aan de ene kant komt de lucht van mijn growroom van boven naar binnen en aan de andere kant van de deur zit het fornuis met die dikke afzuiger. Raam van de kas kan mooi open blijven voor de frisse lucht. Beetje jammer dat de variacs zoemen als ze uit staan. Dus daar moet nog een knop voor komen. Heb nog een thermostaat liggen ergens, als het fornuis warm word dat ie dan aan springt, ghehe nog luxer!
De poes wilde eerst over de plantjes gaan lopen, even psssssss en dan wacht ze tot ik de kamer uit ben voordat ze verder gaat
Die plastic dingetjes om de planten te merken vind ze fijn als ze jeuk heeft. Ze Heeft een plastic fetisj. Heel sociaal katje verder, komt gezellig bij je op de plee zitten en dan lekker dat plastic van de verpakking van wc rollen aflikken??
Als je keer Olie ofzo wil maken dan kan je tips en Truuks lezen in verslagen van Monty/ Flint mijn beste vriend
vermoed dat hij je ook wel hier wat tips zal geven
Zonder navigatie komt ie nergens, en lijntjes op de weg. Moet die grey eens horen mopperen als er geen lijntjes op de weg zijn hahaha
Ben helemaal kapot, iets teveel gedaan, net staan kotsen in de wasbak. Jammer, ach was weer lang geleden en iets te fanatiek bezig, wat wil je. Beter ff eten skippen volgende keer of nie zoveel doen. Een tuintje per keer is zat genoeg en twee plantjes brengen ook, helft goed gedaan dus. Was ook twee hele weken geleden en was de jointjes vergeten, damn had ik mooi bij het vissen kijken kunnen paffen. Hahaha moet ook leren van de die hards, die beginnen altijd met eerst een Jointje draaien, zou ik nu toch wel moeten weten
Zit ff op de bank te paffen en uploaden, verplicht rust momentje. Flikker natuurlijk de verkeerde tekst en plaatjes weg, dus dan maar weer opnieuw. Haha ondertussen krijg ik al reacties van kanon en bella over de natte voeten. Ghihihi mooi man!
Comment