Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greyvol's buitenkweek 2016

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Greyvol's buitenkweek 2016

gray gardensun.jpg

Even de vrijheid genomen om de belichting van je foto iets aan te passen en voila een regenboog, ghihihi.

Comment

Last edited by Greyvol; 11 July 2016, 21:12.
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Over dronken beien heb ik wel ooit eens ergens iets gelezen, hik.

Weeral leuke uit het hard update, tja zo gaat dat gray.

Mooi plekje hebben die beien bij je, ze mogen blij zijn met zulke baas.
        Reken erop dat er ook een volk dood kan gaan of kan verhuizen. Dat doen beien nu eenmaal. maar zo te zien hebben ze een fijne plek.

Niet te veel hooi op de vork nemen betekend niet dat je iets niet kan maar dat je het in kleinere stappen moet doen. Tijd heb je. verdeel de dag.

Comment

En verdeel je energie. Dat hoofd van jou staat in de 6e versnelling terwijl je lijf net aan de 2e haalt. Dus als je niet tijdig terugschakelt...
          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Leuk om je verslag te lezen Grey. Ik ben weer terug en zet mn stoeltje bij.
            Grtz, Ron

Comment

Goede adviezen krijg je.

Een vermoeid lichaam hebben door leuke dingen en lichamelijke arbeid is 1 ding. Maar een gespannen vermoeid lichaam door een uitgeputte geest/kop, is wat anders...

Probeer dat koppie te temmen, of met andere woorden, probeer, als het je dunkt natuurlijk haha, soms een trein van gedachten geen vervolg te geven. Het is niet altijd nodig he. Een rustige kop doet wonderen man. Kijken naar de dingen zoals ze zijn, zonder de ervaring te vertalen in je hoofd in woorden / gedachten, kan heerlijk zijn op zijn tijd. Je gedachten even niet zien als werkgever zien ook. Daar wordt ik persoonlijk chiller van dan een pilsje, jointje, wat dan ook. Maar dat is voor iedereen anders.

Maarja, niet dat ik zo heilig ben, het koppie is koppie koppie en vind wel manieren om het denken, druktemaken en malen door te laten gaan als je even niet aandachtig bent.

Naja, dit moest ik even kwijt, doe je ding toppert.

Enjoy
              Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

Comment

Kijken naar de dingen zoals ze zijn

Comment

Thanx allemaal voor de reacties, en hele goede adviezen

Even in bad hangen en relaxen, ben dan toch weer die buikspieren aan het oefenen ghehehe kan dat niet laten. Was begonnen met yoga in bad en heb er inmiddels zelf wat oefeningen van gemaakt die ik in bad telkens doe. Soort Stomach vacuum en pootjes boven water beetje fietsen. Dat energie verdelen en in de juiste versnelling zetten is wel een sport. Je gedachten niet als werkgever zien vind ik ook top en zijn manieren waar ik iets mee kan. Dat met die versnellingen zit zo in mijn hoofd en moest wel ff hardop lachen van stemma's opmerking. (Als eten niet lukt zet ik die buik wel op een andere manier aan het werk gvd)

Dat het bijenvolk het niet zal redden, tja, die kans is best groot. De imker die ik gesproken heb, wilde zich de eerste paar jaren geen imker noemen omdat telkens elk jaar zijn volk dood ging en weer nieuwe moest kopen. De Bittere waarheid, heb ik eigenlijk het liefst. En dat is ook het dubbele aan het zien zoals het is. Heftig filmpje..

Dutje gedaan en heb nu wel lekker mijn buik volgegeten. Kweet niet zo goed wanneer dat nu wel kan, maar snachts in mijn eentje als alles stil is eet is het meest. Als ik weet dat ik kan gaan slapen en dat ik nergens heen hoef of iets hoef te doen. Dan vind ik het fijn om te eten. Kijk nu doe ik het weer, dat verklaren en bedenken waarom wel en niet. Terwijl ik daar allang achter ben en er gewoon mee om moet leren gaan. Verstand op nul, zal weer eens gaan gamen. Practice wat you preach, zeg ik dan tegen mijn zelf!

Last edited by Greyvol; 12 July 2016, 03:29. Reden: Dat bolletje gaat en gaat maar en moet het niet groter maken dan dat het is. Al had ik vandaag niks gegeten is er niks aan de

Comment

Last edited by Greyvol; 14 July 2016, 17:24.

Comment

Rond 1 a 2 uur s'nachts eet ik het meest
                      dus zolang je eer blij zijn dan maakt het uur nie zoveel uit

Super om te lezen dat je volkje het zo goed doet
                      hopelijk vind ik deze winter de tijd om me in te lezen
                      als ik je verslag zo lees kriebelt het om ook een korf te zetten volgend jaar

Comment

Ghihi tof, vind ik altijd leuk wanneer en wat mensen eten. Lopend eten in een drukke winkelstraat, hoe doen mensen dat toch? Maggie op de frietjes of mayonaise in de 'soep' nadat je het nat hebt opgegeten. Insecten eten (kennis van kennis eet pissebedden?) Rare eetgewoontes vind ik wel boeiend.
                        Nee doe mij maar lekker rustig wat knabbelen beetje bij beetje. Slow and steady, gaan we het doen.

Insecten zijn trouwens qua protienen niet te beaten! En misschien een beetje oefenen als de pleuris straks uitbreekt, moehahaha. Nog niet gedaan, blijf het vies vinden. Filmpjes gezien van kids die een pannekoek maken van een vogelspin. Vind dat toch gaaf en eigenlijk veel natuurlijker als een kipnugget.

De zomerbijen die maar 6 weken leven worden dadelijk vervangen door de winterbijen en de imker vertelde dat die heel belangrijk zijn. Die kunnen wel 5 maanden oud worden en is beter als die niet vliegen. Of hoeven te vliegen. Oftewel lui maken zei ik. erg leuk om zo'n gepassioneerde imkers te ondervragen.

En denken doen ze niet krijg ik te horen, kan ze toch wel een beetje conditioneren? Nee! Hahaha zijn geen honden, die heb ik ook! geweldig twee imkers gaan helemaal los en uit endelijk komt het er op neer dat ze er ook niet overuit zijn wat te doen. Middagje toch goed besteed en een berg info in mijn bolletje!
                        Last edited by Greyvol; 15 July 2016, 10:55.

Comment

Een pannenkoek van een vogelspin

Stemma doet stout (2016)

Comment

En wij eten Hollandse nieuwe dat gaat er bij een hoop ook niet in
                            die stomme Hollanders ook ,eten wel haring maar geen sprinkhanen of pannenkoek van vogelspin
                            Maggie op de friet heerlijk alleen een klodder mayo in me soep dat gaat me dan weer tever
                            Het is maar wat je is aangeleerd vind het ook altijd wel interessant wat mensen eten op de verschillende continenten en sta ook open om dingen te proberen. Met de bijtjes komt het helemaal goed hoor ik wel .
                            Bedankt weer voor de mooie update.

Comment

Ik ben erg bang voor spinnen , daar ligt mijn weerzin. Dood of levend ik moet er niks van hebben.

Stemma doet stout (2016)

Comment

Ghihi thanx!
                                Oeja haring nog niet op.. Mosselen wel, die zien er ook ranzig uit als je die van dichtbij goed bekijkt ghehehe heerlijk! Die slakken die je met een naald eruit pulkt heb ik vroeger ook een keer op. Net snotjes.. Ken iemand die kan je snachts uit bed bellen en een paling geven! Mooi dat genieten..

Net vet moment, drie eigen gemaakte zaadjes, nouja niet zelf natuurlijk maar ik heb mijn Santa nonnetje gepimpt met double fun en de eitjes zijn nu aan het broeien

Foto's komen misschien nog, eerst drie plantjes overpotten en in het zonnetje zetten. Schaduw eigenlijk, maar zonnetje klinkt beter! En een klein beetje zon mogen ze wel, wortels vielen reuze mee. Was al bang dat ze telang in te kleine potjes zouden staan en vooral met de eerste keer auto's.

Maar dat viel reuze mee, heb ze nu in de oude smartpots staan van 22 liter als ik me niet vergis. Morgen weer een plant, nieuw motto, plantje per dag. Kost dan ook minder moeite, en is beter als alles doen en dan knockout op de bank liggen.

Moeilijk, toch drie gedaan en al de lightmix is op anders was ik al klaar en op de bank gelegen, zucht, hahaha. Tip, te weinig lightmix halen, nee onzin, gewoon rustig aan doen. Pauze, morgen weer een dag! Of zal ik nog ff lightmix gaan halen?

Pannekoek van het achterlijf van die spin en dat spatte dan als een omelet/pannekoek in het zand. Kan het niet vinden helaas, het is maar wat je gewent bent.

Comment

Bezig...
                                X