Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Juup het is maar juist wat je gewend bent
of jezelf aanleert
sprinkhanen en mieren vind ik zelf heerlijk
zo een lekker hoopje frisse mieren op een zomerdag net een snoepje met citroensmaak ( mierzuur )
en er vandaag achter gekomen dat er een imker in. De straat woont
Ross Conrad, author of Natural Beekeeping: Organic Approaches to Modern Apiculture, shares his practices for natural beekeeping. It’s time for a new approach...
A compilation of three summer months from inside the beehive. From colonisation of the empty hive to the days following the swarm (that probably reduced the ...
Thanx, dat is precies de aanpak die ik zoek! Hele serie, nog te gaan. Mooi!
Die timelapse had ik al eens gezien, maar zeker de moeite waard nog eens te bekijken. Die frames zien er ook super goed uit en zonder eigen foundation.
Leerrijke filmpjes
alleen ben ik er nog niet achter hoe je een wilde bij onderscheid van een bij van een imker
een vriend is juist terug van vakantie bij familie in het buitenland met een imkerij
zij hadden even 1000 volken uitgestuurd om ergens velden te gaan bevruchten
moet geweldig zijn om te zien
Heb met de app om bijen te herkennen die van mij bekeken en daar kwam de gewone honingbij uit, waarschijnlijk dus van een imker hier in de buurt. Die wilde zijn er niet zoveel en zijn zwarter. vind de belgische zwarte bij wel stoer kun je gewoon naast elkaar draaien ghehe
Tof ook, die kerel is op zoek naar wilde bijen, vind ze en zegt, die zitten perfect! Laat maar lekker zitten en niks aan doen.
Comment