Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nooit gehoord en klinkt wel goed.
De buitenbende en de net geoogste Double fun die al was gaan bloeien toen ze naar het wietbos gingen. Straks eens kijken hoelang dat alweer geleden is, zijn bevrucht door een Danisch Snow en ruiken super lekker, heel anders als de Santa maar ook zoet.
Sodeju! Da's een mooie tuin man!
Flinke struiken ook.. Ik zou je bijna aanraden om een tumble trimmer te halen want dit moeten knippen is een recept voor gewrichtsklachten. Damn!
Tip: pluk dat fruit voordat het gaat rotten, dezelfde schimmelsoort tast ook cannabistoppen aan namelijk. Die wil je het liefste ver van je planten houden.
Die Tumble Trimmert heb ik gelukkig al
Dat fruit gaan we weer mooi in potjes doen, maar vorig jaar is dat ook flink gaan rotten. Vorig jaar heb ik daar ook sipjes naar staan kijken. Het is niet mijn tuin en mocht het niet opruimen helaas. Ben allang blij dat ik daar mijn damens neer mag zetten en ga nu maar meteen knippen als we schimmel spotten.
Comment