Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zien er goed uit Grey
meschien een domme vraag maar waarom wachten met de vaseline / zout op de knipwonden te doen ?
ik dacht juist dat het onmiddelijk moest om de wonde af te dichten ?
ik leer graag bij waar ik mis zit
mvg
Haha de geur komt door het keuken raam, maar in de muurkas (sta er nu in) ruikt het super lekker! Net een boswandeling maar dan anders
Gewoon fijn om er even te snuiven..
Heb een deal gemaakt met de Buurdkat, hij deed nog wel eens sproeien in de tuin, maar sinds ik hem nu eten geef doet ie dat niet meer. Plus, nu kan die het eten niet afpakken van onze eigen kat. Moet er niet aan denken dat meneer over mijn wiet gaat staan sproeien!! Krijgt hij toch een paar brokjes.. image.jpgimage.jpg
Tevens een blik op het vakwerk van gisteren om de regen tegen te houden, ik vond het een mega upgrade.
Mijn vriendin vond van niet, parasol naar de haaien en echt niet water dicht, dat waait er toch zo vanaf!
Nou moe ;(
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Last edited by Greyvol; 19 August 2016, 19:08.
Reden: Klein beetje blair witch is het wel snachts met volle maan
Thanx!
Vandaag een keertje overgeven, was de groene muur aan het snoeien en snoof ff lekker aan de groenbak, bats boem, een grote kliederzooi en maar ff in bad gaan relaxen. Onvoorstelbaar nog steeds dat ik dat eerst dagelijks aan het doen was en dan hop in de auto en gaan werken. Heb het nu heel relaxed en moet wat dingen in de gaten houden en vooral stoned blijven, voor hoe ver dat nog kan natuurlijk en dan gaat het goed!
Net een oud dieseltje wat ff op gang moet komen. Krijg van veel mensen complimentjes dat ik er dus zichtbaar beter voel/ben/uitzie, weet ik veel. Vet gaaf vind ik het! Ik eet niet zo gek veel, maar bijna alles blijft er tegenwoordig in en dat is super!
image.jpgimage.jpgimage.jpg image.jpgimage.jpgimage.jpg image.jpgimage.jpgimage.jpg image.jpg
Gvd mooi gvd, de damens hebben net een warme slok drinken gekregen. En spreek ze dan heel zoetjes toe
Hier heb je wat lekkers te drinken lekker ding! Klein paars badschuimpje van me krijgt minder als de grote zus, vind ze niet leuk als ik ze telkens op til en zeg, oei nog zwaar
Last edited by Greyvol; 23 August 2016, 15:36.
Reden: Fijne dag iedereen!
Comment