Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Is dat die Flowhive?
Kan die link niet zo goed volgen, maar dacht te zien dat het daarover ging.
Ben niet zo kapot van die plastic dingen. En lang niet zo gemakkelijk als ze zeggen.
Niet dat ik er nou veel van weet, maar heb wat reviews gezien. En is ook best wel prijzig.
Dit vind ik dan leuker
Of bedoel je die slomo video van flowhive, die is wel vet om te zien!
Slakkenjacht! image.jpg
Automaatje en een regulier stekje (Double Fun), beetje zitten rekenen 38 dagen bloei (22 juli zichtbare bloei en op 26 juli ontkiemt) de regulier begint nu net een beetje haartjes aan te maken. Aan het puberen.
image.jpg
Ghehe spinnetje, handje probeerde ik erbij te doen (ala Stemma, stoere chick!) maar toen wenkte die spin met zijn pootje van doe maar niet, slik....
image.jpg
Met zijn alle op een stokje en de roze leader voorop!
Nek alleen de gele slakken en die vieze naaktslakken. De rest mag blijven, af en toe vis ik er een tussen de wiet uit, maar die bruine en roze houden meer van dooie dingen.
Cool om te zien, al het ongedierte kruipt hun schulp in als die grey wakker word. Ik zie ze nog net vertrekken, kikkertjes zijn zo grappig. Moet telkens aan dit nummer denken als ik een slak te pakken heb, they rule the night!
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Gisteren avond hingen de blaadjes wat slapjes en heb ze in het donker nog water gegeven. Dacht anders staat ze heel de nacht droog. Halve liter elk, beetje van boven en de rest van onder. Vanochtend stonden ze gelukkig weer vrolijk erbij en vannacht regenbui dus water was niet nodig denk ik dan.
Je maakt je toch zorgen om die grieten
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
image.jpgimage.jpg
Chick van my name is earl en die van Wall of wallstreet, twee druppels!
Bizar, snap het nie, in bad zitten is niet voor niks zo fijn!
Last edited by Greyvol; 29 August 2016, 09:28.
Reden: Voutjes, schauberger?
Klopt is zo een plastic geval
ik dacht handig je moe de bijen niet storen om de honing eruit te halen
maar lees nu ook de nadelen
tja als ik het goed gelezen heb heeft Flint eens uitgelegd dat ze s'nachts niet drinken
dus dan staan ze een hele nacht nat
maar is zo zielig als ze slaphangen ik snap je helemaal
Flowforms zijn schalen waarin stromend water op een swingende wijze heen en weer schommelt. Het water stroomt over de schaal weg, maar maakt eerst dwars op deze stroming een wervelende bewegingen. In een ritme linksom en dan rechtsom draaiend. Dit geeft je een gevoel dat het water hier danst en zo in haar eigen element…
Thanx flint, ben weer helemaal de kluts kwijt hahaha
Lezen lukt dan nauwelijks meer en mijn bolletjes is aan het fantaseren geslagen, die link met waterschelp, damn zeg, lees het straks nog een keertje rustig na. Erg toffe info! (Startrek gewoon)
Stemma; ja, wil nog wel ff checken of ik het wel goed doe. Lang duurt dat niet meer want die bonen die meuren!
Dacht ook dat ik het er zo op kon gooien, zal ook wel gaan, maar duurt afbreken wellicht langer. Heb een blauwe ton met oude lightmix, kan altijd nog daarin.
Echt heel vet, paardje rijden is top. Af en toe een potje met veel lag, autoaim is iets te gemakkelijk maar verder is het wel heel gaaf om te doen. Ghihi
Comment