Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Leuk een mysterie verstopt in een kweekverslag
het mysterie van de dorre strook
in de natuur gaat naar mijn idee niet veel zo mooi recht
zal toch ergens een menselijke of dierlijk iets zijn geweest is mijn idee
mooie kleuren Grey let maar op dat die top niet wegvliegt nu ze vleugels heeft
kan natuurlijk proces zijn hoor, die strook
vele bloemsoorten bloeien nu uit en sterven dus af
door grondverstoring vroeger heeft nu langs deze zonzijnde zichzelf een strook composietachtige uitgeplant
Waarschijnlijk nog me hulp van de jappen
geen kamikazies gezien boven de buitentuin ?
denk trouwens dat Jorumkrank nog opzoek was naar filmjes met Kees lol
ALs het een paarde bak geweest is is het wel verklaarbaar. De hoefslag van zoon bak is natuurlijk geheel in el kaar gestampt dus van bodem structuur zal daar weinig over zijn.
Haha kiek die pepers gaan! Zag iets van kleur en woohooo! image.jpgimage.jpg
Kan duidelijk nog iets leren om ze goed te ondersteunen, maar mozes kriebel wat een hoop zitten erop, ghehe image.jpgimage.jpg
image.jpgimage.jpg
Bolletje ( beetje bol van vorm) is eigen kweek en die andere een stek double fun, zit wat meeldauw op de bladeren (double fun) en heb die met de cleanlight nu drie keer beschoten. Straks nog een keer stom, had er dus wel fotos van moeten maken.
Een kiekje van de bolletjes wel nog gevonden. image.jpg
Maargoed, doen we de volgende keer
Lag net lekker een dutje te doen gaat de bel!
Ghihi en een heel vet kadootje van Speescees!
Zou ze het liefst meteen in de grond stoppen, maar heb ze maar in een plastic bakje gedaan in de koelkast. Echt heel lang zullen ze er niet blijven denk ik zo
Een platte ertussen, zat denk ik net tussen het cd hoesje. Heb die maar bij een komkommer plant erbij gezet, verwacht niet dat dat nog kiemt. Zit niet te zeiken ofzo, ben er keiblij mee wooohoo!
Tuintje 1 gaat super goed! image.jpgimage.jpgimage.jpg image.jpgimage.jpgimage.jpg
Stuk minder ranzige kleedkamer en meer zoetig geur heb ik het dan over. Flink veel dorre blaadjes weggehaald en die zijn mooi droog midden in de plant. Slakken kom je dan vanzelf ook tegen. Lang niet zoveel beesjes als in tuintje 2. Zodra ik daar naar een plant toe loop zie ik vanalles wegspringen.
De Danish Snow heeft heel lange haren en is nog niet zo lang geleden gaan bloeien. De rest wel al een tijdje, liefst zou ik ze nu gaan knippen. We gaan nu vaker controleren en bij de eerste rot gaat ze om..
Nog een paar uurtje later het zit erop, alle vier geknipt en het paste op vijf droogrekjes. Meteen die cleanlight erover en buiten ook maar meteen gedaan. Op het rek erachter liggen/hangen de automaatjes. image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
Toch maar de double fun onder de parasol gezet, kan ik er ook beter bij en is een heel stuk droger. Staan precies omgedraaid, van voren ziet ze er wel beter uit! Links pepers die ineens geel worden heel snel ook en eetje al opgegeten, lekker zoet en de zaadjes zijn net iets te heet Absint staat daar weer naast..
Poe poe, nou nou, was me wel een dagje zeg ik tegen mijn vriendin, vind dit toch wel het gaafste aan het kweken.
Het oogsten!
Nou zegt ze, vind dat roken ook wel wat hebben
Last edited by Greyvol; 25 September 2016, 20:21.
Reden: Tering wat een partij WIET!
Kijk daar word een mens toch blij van
fijn te zien dat je zo een mooie oogst hebt kerel
oogsten en roken zijn aan elkaar gewaagd
ik weet het niet wat ik het leukste vind
eindelijk die toppen kunnen afhalen na al die weken gluren heeft wel iets
maar eindelijk je wietje proeven na paar maanden elke dag ernaar gluren in de weckpot heeft natuurlijk ook wel iets
Kan maar weinig tegenop, je eigen spulletje kweken.. Vind het nog steeds heel spannend allemaal
Kreeg net nog visite ook! image.jpgimage.jpg
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Ja, ik weet wat ik het mooiste vind, naar gevulde weckpotten kijken met een jointje
Die paarse zie ik nu al zitten in zijn weckpoje lekker snor, wilde ook zo graag alvast een flink stuk eraf knippen.
Dan heb ik die alvast ghehe
Erg benieuwd naar de verschillende smaken ook.
Last edited by Greyvol; 25 September 2016, 21:41.
Reden: Ga dat volgende keer gewoon doen, een stukje eerder oogsten, klein stukje
Comment