Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Blad is heel apart, moet je gewoon voelen heb twee blaadjes geoogst om te aaien..
Om het te roken is denk ik niet zo slim. Kweet niet wat voor soort en of die grond niet vol met gif zit. Lijkt me de plant waar naar ik op zoek was. Maar zal vast een andere variant zijn. Of iets mee afvegen
Last edited by Greyvol; 20 October 2016, 12:22.
Reden: B i n g o !
Heerlijk dat blad he
kwam er deze week achter dak er ook zo een stuk of 10 in de tuin heb staan
ze komen op de gekste plekken uit als je er enkele wil heb en voor bij jou kan dat wel hoor
Ghehe nu is het droog en heel lekker zacht, pluist wel een beetje.
Zat ook te twijfelen om de plant uit te graven, omdat die dan volgend jaar al gaat bloeien.
Zou ze mooi laten staan Haze smoker erg nuttige plant. Ik Plant wel wat zaadjes en dan mogen die mooi het werk doen
Hey @Greyvol , ouwe kwekert hahahaha
Lekker he, zelf sambal maken, ik kan bijna niet meer ademen als ik dat lang doe, alles slaat dicht en dan zet ik de kinderen 1 voor 1 aan het werk, ik weet het, kinderarbeid maar wel erg doeltreffend hahaha
Vergeet trouwens niet ff je adresje opnieuw te doen, ga dit weekend een aantal pakketjes maken en heb nog een leuke extra keus voor je,
laat maar weten waar je interesse naar gaat amigo, maak ik het in orde voor je
Flaming Cookies X Flaming Cookies
Purple poison X Flaming Cookies
GG#4 X Flaming Cookies
GG#4 BX1 X GG#4 BX1
GG#4 X GG#4 BX1
(Larry’s Lemon Cookies X GG#4) X GG#4 BX1
Snake Venom X GG#4 BX1
Ghehe tiep het net in, en dacht al poe poe, dat zijn best veel planten! Tis ook een flinke lap grond en niet mijn tuin, maar mag er wel van genieten en er een beetje in aanrommelen. Het mag ook best een hoekje zijn van die lap grond.
Moet wel een bietje Fukuoka stijl zijn, dus die munt past daar misschien niet in. Anders heb ik veel mulch. Wat wel mooi en makkelijk is en goed voor bijen is het idee. Bloemenweide met wat leuke andere medicinale dingen erin. En vooral weinig onderhoud, wil er van genieten en niet krom liggen. Dus de planning zal ruim en relaxed zijn.
Heb nu wel de neiging overal stekjes vanaf te knippen. Gewoon om te kijken wat dat doet
Holy shit zeg, wat zijn er een hoop mooie bloemetjes, plantjes en struiken ghehe
Eigenlijk teveel om op te noemen en wanneer te zaaien, maar deze horen er eigenlijk ook bij
Komijn, venkel, spinazie als bodembedekker, engelwortel, kamperfoeli, rozemarijn, absintalsam, aloe, anijs, artemisia, chamollae flos, gele gentiaan, eau des cannes, duizendguldenkruid, kamille en kalmoes.
Dusssss
Hahaha, veels teveel grey, gewoon klaver en dan later een vijftal uitzoeken die echt heel gaaf zijn. En alles doorelkaar, niks geen orde en regelmaat een grote bloemen zooi met een paar wietplanten en twee bijen korven en, en...
Denk zoek ff wat zaadjes bij elkaar ghehehe
Comment