Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016
Aanvulling update
Hoe gek kan je worden van metertjes die niet optimaal werken
Van mezelf heb ik twee pH meters en heb me maatje langs laten komen met zijn meter
Alle meters eerst geeikt voor we gingen meten
Nu blijkt mijn oude meter 0.3 af te wijken om gek van te worden
Even het regenwater gemeten met de drie geeikte meters om erachter te komen of er daadwerkelijk een niet goed werkte
Het regenwater wat we hier hebben gemeten heeft een nacht in de kas gestaan in een gieter deze heeft een pH van 6.5 wat al aanzienlijk hoger is dan 5.9
Tijd om nog is een nieuwe aan te schaffen en de oude weg te gooien
We gaan gewoon door met gewoon regenwater te geven wat een nacht in de gieter heeft gestaan
Nog een foto genomen van het blad waar ik van denk dat er een magnesium probleem is .
Aanvulling update
Hoe gek kan je worden van metertjes die niet optimaal werken
Van mezelf heb ik twee pH meters en heb me maatje langs laten komen met zijn meter
Alle meters eerst geeikt voor we gingen meten
Nu blijkt mijn oude meter 0.3 af te wijken om gek van te worden
Even het regenwater gemeten met de drie geeikte meters om erachter te komen of er daadwerkelijk een niet goed werkte
Het regenwater wat we hier hebben gemeten heeft een nacht in de kas gestaan in een gieter deze heeft een pH van 6.5 wat al aanzienlijk hoger is dan 5.9
Tijd om nog is een nieuwe aan te schaffen en de oude weg te gooien
We gaan gewoon door met gewoon regenwater te geven wat een nacht in de gieter heeft gestaan
Nog een foto genomen van het blad waar ik van denk dat er een magnesium probleem is .
Comment