Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflowers in pop-up serre 2016

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Autoflowers in pop-up serre 2016

Zaadjes zijn aangekomen kreeg er 2 cheese en 1 amnesia extra bij.

Hoofdtop van de Ak en enkele kleine topjes zijn redelijk droog nu al (takjes breken) en wegen 6 gram samen.
    De rest van de AK laat ik nog even staan.

oogst 1 ak.jpgfreeseeds.jpgfso.jpglarve.jpg
    Last edited by HazeBlaze; 13 June 2016, 19:13.

Comment

Whooo ziet er goed uit man! Ik ben aan het overwegen om ook zo'n tentje te kopen. Raad je het aan? Of zal ik ze gewoon in potten buiten zetten? Zo duur zijn die tentjes dacht ik niet. Ik heb zelf ook 5 ak'47 staan thuis. Ik heb net ook 12 critical zaden ontvangen van Free Seeds. Leuke uilen knuffel, van de hond? Leuke tuin ook. Je plantjes gaan zeer goed.

Comment

Comment

Ik zal binnenkort kijken bij een tuincentrum. Ik weet zeker dat ik de zelfde tent had zien liggen Ja, ik heb op dit moment al een kweekverslag. Eigenlijk kan ik er zo heel wat starten, want heb nu: tent kweek (actief verslag). Maar moet nog 3 kweekverslagen maken voor : 2 guarilla spots (1 zadenkweek) en 1 tuin kweek. Laatse wil ik dan in de tent doen

Nee de AK's niet, alleen critical. Ik kreeg paar dagen geleden een e-mail van FSo, ze hebben heel wat nieuwe soortjes (autoflower) erbij

Mijn hond verscheurt gelijk zulke knuffels

Comment

Ja mijn tentje is van de Aveve en was 50 euro
            Ga je zeker volgen, wil ook graag een guerilla doen, maar een goede spot vinden is niet zo gemakkelijk

Comment

Ik stond net in het tuin centrum, maar die zelfde soort tent verkopen ze niet meer De hadden wel een hoge variant maar met weinig diepte. Ik zoek nog even verder. Niet vervelend bedoeld, maar ik denk dat ik de tent wat goedkoper kan krijgen. Misschien kan ik het uiteindelijk ook niet vinden, en moet ik het zelfde bedrag betalen :p Maar goed, ik laat nog wel weten. Als ik de tent heb doe ik de 5x ak47 + 2 in volle grond (maar daar gaat heel slecht mee).

Comment

Jammer! Misschien kan je hem online vinden? Ja vond hem ook best prijzig, maar hij is heel stevig en van goede kwaliteit ☺ Veel succes met jee zoektocht nog ☺

Comment

Last edited by HazeBlaze; 13 June 2016, 19:20.

Comment

Ik heb ook nooit begrepen hoe je gesmolten kaarsvet kunt laten hechten op iets dat nat is.
                    Volgens mij sluit dat niet goed af, maar het wordt vaker gedaan blijkbaar.
                    Beter pak je wat vaseline, meng er wat zeezout doorheen en smeer het daarmee dicht.

Voila, dit is het nadeel als een plantje gestrekt is en je graaft haar wat dieper in; De kans op stamrot is groter.
                    Goed aan de rand van de potten water blijven geven, nooit vlakbij de stam.
                    De wortels vinden het water wel.

Plantjes doen het wel goed in je serre, da's geen miskoop geweest alvast
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hoi Hazeblaze
                      fijn dat je al iets geoogst hebt wat lekker rookt
                      ik denk dat je wel blin gaat zijn met de amnesia auto
                      ze gaan erg lekker bij mij
                      als je echt grote meiden wilt
                      mijn amnesia xxl gaan erg hard
                      wel maar 2 van de 3 ontkiemd
                      tegen 2 van de 2 van de auto's
                      veel sucses en veel zonige dagen gewenst

Comment

Succes met weer die turfpotjes gebruiken

De worteltjes groeien hier maar moeizaam doorheen
                        eer dat ze vergaan zijn in je grond had je al een 10 liter pot vol wortels gehad

Succes

Comment

Gaat goed man! Ik ben nog steeds op zoek naar zo'n gelijk pop-up tentje. Ik had trouwens het tentje gevonden wat ik zocht, maar de kwaliteit lijkt mij zeer matig. Dit ook omdat, nouja kijk zelf maar

Bescherm je planten met deze pop-up kweekkas. Gemaakt van kunststof. Afmeting 122x122x100cm. Transparant van kleur.

Ik zocht naar de zelfde tent die jij hebt, echter ga denk ik dat je in belgie woont want Aveve is een belgische tuincentrum. Heb jij misschien een link naar het tentje? Ik kan het niet vinden. Thanks!

Comment

Tomatenkas voor het kweken van tomaten in de moestuin opgebouwd uit een metalen frame en een duurzame foliehoes met oprolbare deur.
                            sigpic it is just a flower

Comment

Alle plantjes staan nu in de serre en blijven hier ook staan
                              Heb bij nader inzien iets teveel plantjes ontkiemd dus ga ik er een aantal aan vrienden geven :p
                              Het tweede deel van de AK is ook geoogst en geknipt.
                              Heb ook zoals QnQ zeizout met vaseline op de 'wonde' gedaan
                              nn.jpg
                              ak ogst 2.jpgblbllb.jpgvaseline.jpg
                              Attached Files
                              Last edited by HazeBlaze; 13 June 2016, 19:22.

Comment

Dankje voor het sturen van een link. Maar die kas is wel erg groot 1,7m in de hoogte. Ik kijk zelf ook nog even verder, of hazeblaze moet een kink kunnen sturen Ik zie je foto's niet trouwens bovenaan. Alleen je laatste zijn zichtbaar.

Soms ontkiemen we Wel eens teveel. Nobel van je dat je ze weggeeft.

Comment

Bezig...
                                X