Ik ben sinds vandaag gestart met een nieuwe kweek. Dit jaar laat ik de "White Label Northern Lights Automatic" groeien.
Na de mislukte "WL Purple Bud" van vorig jaar heb ik de voorbereidingen iets anders aangepakt.
1. Ik heb een rechthoekige 65 liter speciekuip aangeschaft. In de bodem heb ik 12 kleine gaatjes geboord.
WLNLA 001.jpg
2. 5 liter hydrokorrels op de bodem.
WLNLA 002.jpg
3. 40 liter onbemeste potgrond gemengd met 10 liter kokosvezel en dit op de hydrokorrels gestort.
WLNLA 003.jpg WLNLA 004.jpg
4. 200 gram meststof voor mediterrane planten toegevoegd (NPK; 7-3-10).
WLNLA 005.jpg
5. Daar bovenop ca. 12 liter bemeste tuinaarde gestort.
WLNLA 006.jpg
6. Tot slot 2 Northern Lightszaden toegevoegd.
WLNLA 007.jpg WLNLA 08.jpg
Het is misschien nog net iets te fris buiten, maar de zaden groeien goed op een gematigd klimaat, dus ik heb er alle vertrouwen in en anders begin ik gewoon weer opnieuw.
Na de mislukte "WL Purple Bud" van vorig jaar heb ik de voorbereidingen iets anders aangepakt.
1. Ik heb een rechthoekige 65 liter speciekuip aangeschaft. In de bodem heb ik 12 kleine gaatjes geboord.
WLNLA 001.jpg
2. 5 liter hydrokorrels op de bodem.
WLNLA 002.jpg
3. 40 liter onbemeste potgrond gemengd met 10 liter kokosvezel en dit op de hydrokorrels gestort.
WLNLA 003.jpg WLNLA 004.jpg
4. 200 gram meststof voor mediterrane planten toegevoegd (NPK; 7-3-10).
WLNLA 005.jpg
5. Daar bovenop ca. 12 liter bemeste tuinaarde gestort.
WLNLA 006.jpg
6. Tot slot 2 Northern Lightszaden toegevoegd.
WLNLA 007.jpg WLNLA 08.jpg
Het is misschien nog net iets te fris buiten, maar de zaden groeien goed op een gematigd klimaat, dus ik heb er alle vertrouwen in en anders begin ik gewoon weer opnieuw.
Comment