Hallo iedereen,
Bij deze foto's van mijn eerste kweek
Begin februari zaadjes gekocht via wietzaadjes.nl:
- 1x amnesia auto (huismerk)
- 1x white widow auto (huismerk)
- 1x amnesia haze auto (huismerk)
- 1x super skunk auto (vision seeds)
- 3x autofresian dew (dutch passion)
- 1x northern light auto (huismerk)
13 maart: 3 zaadjes laten ontkiemen (bij nader inzien iets te vroeg gezien het koude weer... maar de handjes begonnen te kriebelen [emoji16][emoji16])
- 1x amnesia auto
- 1x autofresian dew auto
- 1x northern light auto
17 maart: Na 4 dagen kwam het zaadje open te zitten en heb ik ze in 14L bloembakken gezet (light mix plagron). Hierover vershoudfolie gedaan en genoeg bevochtigd, aan het raam gezet in een ruimte bij ongeveer 24 graden [emoji5]
22 maart: nog steeds meestal binnen achter het raam, soms overdag buiten bij wat goed weer! Wat ik toevoeg:
- plagron terra grow (iets minder dan de aanbevolen hoeveelheid)
- plagron power roots (worterstimulator, iets minder dan de aanbevolen hoeveelheid)
--> elke dag ongeveer 10 cl per plant
29 maart: weekje verder! Geen goed weer [emoji20] meestal staan ze achter het raam!
--> iets meer water gegeven
6 april: het gaat traag maar 'goed'. De autofresian blijft altijd wat achter qua groei (de middelste plant)
10 april: het is goed weer geweest. Aangezien we dat weekend niet thuis waren stonden ze weer achter het raam maar ze zijn toch goed gegroeid [emoji7][emoji1]
13 april: veel wind buiten maar daar worden de stammen sterk van!!
14 april: ze staan er goed bij
19 april: het gaat wel lekker. Goede stevige stammen! Ze ruiken ook al heerlijk [emoji1305][emoji1]
21 april: ze blijven hard gaan! Maar HELP!! Geel aan het uiteinde van de bladeren!!! Wat is dit???
Momenteel geef ik ze ongeveer 25 cl per dag water (met 0,4 mL/500 mL power roots (ipv 0,5 mL en 2 mL/500 mL terra grow (ipv 2,5 mL))
22 april: zo staan ze er nu bij! Blaadjes voelen vrij droog aan!
Ik blijf jullie updaten [emoji1][emoji1]
Kan er mij iemand helpen ivm de bladeren die geel kleuren??
PS: ivm water gebruik ik kraantjeswater (eerst 24u laten 'verdampen'). Hiervan is de pH 6!
Groeten
Bij deze foto's van mijn eerste kweek
Begin februari zaadjes gekocht via wietzaadjes.nl:
- 1x amnesia auto (huismerk)
- 1x white widow auto (huismerk)
- 1x amnesia haze auto (huismerk)
- 1x super skunk auto (vision seeds)
- 3x autofresian dew (dutch passion)
- 1x northern light auto (huismerk)
13 maart: 3 zaadjes laten ontkiemen (bij nader inzien iets te vroeg gezien het koude weer... maar de handjes begonnen te kriebelen [emoji16][emoji16])
- 1x amnesia auto
- 1x autofresian dew auto
- 1x northern light auto
17 maart: Na 4 dagen kwam het zaadje open te zitten en heb ik ze in 14L bloembakken gezet (light mix plagron). Hierover vershoudfolie gedaan en genoeg bevochtigd, aan het raam gezet in een ruimte bij ongeveer 24 graden [emoji5]
22 maart: nog steeds meestal binnen achter het raam, soms overdag buiten bij wat goed weer! Wat ik toevoeg:
- plagron terra grow (iets minder dan de aanbevolen hoeveelheid)
- plagron power roots (worterstimulator, iets minder dan de aanbevolen hoeveelheid)
--> elke dag ongeveer 10 cl per plant
29 maart: weekje verder! Geen goed weer [emoji20] meestal staan ze achter het raam!
--> iets meer water gegeven
6 april: het gaat traag maar 'goed'. De autofresian blijft altijd wat achter qua groei (de middelste plant)
10 april: het is goed weer geweest. Aangezien we dat weekend niet thuis waren stonden ze weer achter het raam maar ze zijn toch goed gegroeid [emoji7][emoji1]
13 april: veel wind buiten maar daar worden de stammen sterk van!!
14 april: ze staan er goed bij
19 april: het gaat wel lekker. Goede stevige stammen! Ze ruiken ook al heerlijk [emoji1305][emoji1]
21 april: ze blijven hard gaan! Maar HELP!! Geel aan het uiteinde van de bladeren!!! Wat is dit???
Momenteel geef ik ze ongeveer 25 cl per dag water (met 0,4 mL/500 mL power roots (ipv 0,5 mL en 2 mL/500 mL terra grow (ipv 2,5 mL))
22 april: zo staan ze er nu bij! Blaadjes voelen vrij droog aan!
Ik blijf jullie updaten [emoji1][emoji1]
Kan er mij iemand helpen ivm de bladeren die geel kleuren??
PS: ivm water gebruik ik kraantjeswater (eerst 24u laten 'verdampen'). Hiervan is de pH 6!
Groeten
Comment