Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zou die autofresian dew wel even een beetje verstevigen voor de zekerheid aangezien het weer niet echt super is. Maar misschien heeft dat weinig nu meer omdat dat wellicht in een eerder stadium beter was geweest.
Vind ze er goed uit zien. Wellicht een stuk vertraging door slecht weer.. Ben benieuwd wat voor oogst ervanaf gaat komen.
Succes!
Ik ben ooit gebeten door een haai in me been..
Das nie waar! Was wel een keertje haai in de zee
Hallo! Hierbij weer een update...[emoji5]
De planten krijgen echt super veel gele vlekken op de bladeren [emoji33][emoji33]. Ik dacht in begin dat het was door ze te 'overvoeden' dus was gestopt met terra grow te geven en ze hebben een week lang gewoon geleefd op water (aarde is light mix) maar het wordt erger en erger...
Ik heb hun daarom nu toch weer terra grow gegeven!!
Hallo!
Ondertussen alga bloom (plagron) gekocht en dit aan het geven aan de planten want ik vermoed dat ze nu zo'n 10 dagen in bloei zijn!
De lokale growshop wist mij te vertellen dat de gele verkleuring van de bladeren een Kalium tekort was en dit te wijten zou kunnen zijn aan het feit dat ik het water eerst langs een brite laat gaan.. Nu geef ik dus gewoon kraantjeswater [emoji1]
Voor je bladproblemen zou je deze post: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...bleem-Oplosser even kunnen doorkijken als je dat nog niet had gedaan.
Als de stam ook zacht begint te worden/is dan zou het punt 6 kunnen zijn..
Comment