Re: Kweekverslag 2016 The_bird's balkonnetje AutoMazar
Zo vandaag maar de nodige voorbereidingen getroffen, gelijk maar een bak koffie en een sticky om jullie ook weer de goede sfeer te laten voelen
Yeah ronde 2
Ik kwam wel een pot te kort, dus een emmer van 12 liter erbij gepakt.
20160514_122829.jpg
Alle aarde weer ff klaargemaakt
20160514_123515.jpg
Eind van de middag ga ik de zaadjes zaaien!
De potten stonden nog geen half uur buiten en toevallig kwam de handhaving al even langs om te controlen of die steiger al weg was. Helemaal kijken of het goed gebeurd was dus ik snel maar me zaadjes ergens in een lade verstopt
Ik tover ze zo weer tevoorschijn, kust veilig
Gisteren nog even wezen vissen en kom zo hier en daar toch leuke plekken tegen waarvan ik denk dat moet een mooie spot zijn!
Verder ga ik nog vaker vissen met wat herma zaad, lijkt me leuk om met wiet toch wat te vangen
20160513_155612.jpg
Zo vandaag maar de nodige voorbereidingen getroffen, gelijk maar een bak koffie en een sticky om jullie ook weer de goede sfeer te laten voelen
Yeah ronde 2
Ik kwam wel een pot te kort, dus een emmer van 12 liter erbij gepakt.
20160514_122829.jpg
Alle aarde weer ff klaargemaakt
20160514_123515.jpg
Eind van de middag ga ik de zaadjes zaaien!
De potten stonden nog geen half uur buiten en toevallig kwam de handhaving al even langs om te controlen of die steiger al weg was. Helemaal kijken of het goed gebeurd was dus ik snel maar me zaadjes ergens in een lade verstopt
Ik tover ze zo weer tevoorschijn, kust veilig
Gisteren nog even wezen vissen en kom zo hier en daar toch leuke plekken tegen waarvan ik denk dat moet een mooie spot zijn!
Verder ga ik nog vaker vissen met wat herma zaad, lijkt me leuk om met wiet toch wat te vangen
20160513_155612.jpg
Comment