Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Haha ja nu wel. Ik hoor me nu nog klagen over het karige voorjaar en de armoedige voorzomer
Ik heb gelukkig precies goed gegokt door begin juli te gaan verduisteren. Nu zijn ze deze week klaar 😆
Oorspronkelijk geplaatst door ikhebeennaamView Post
Haha ja nu wel. Ik hoor me nu nog klagen over het karige voorjaar en de armoedige voorzomer
Ik heb gelukkig precies goed gegokt door begin juli te gaan verduisteren. Nu zijn ze deze week klaar
Kweken heeft ook te maken met timen! op naar een goeie en leuke oogst dan maar
Heb het 's uitgerekend ik zie in mijn kweekverslag de eerste witte haartjes gespot waren op 12 Juni dus de bloei begon door de weken uit te rekenen heb ik 20 juni van gemaakt. Dat is 68 dagen al in de bloei. 68 gedeeld door 7 (dagen) = 9,5 week
Mijn mobiel de fotos zijn 3 mb per foto zegt al hoe scherp mijn mobiel fotografeert maar als microscoop is een mobiel toch echt niet geschikt en ik verwacht ook niet dat als ik hem over 3 weken oogst dan zit ik dus op 13 weken dat er geen goed effect is.
20160901_155940.jpg
Kleine plant geoogst zag dat er zelfs wat zwarte trichomen bijzaten en aardig veel amber nu even drogen is gelijk aller eerste oogst in me leven die ik doe.
Comment