Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rattenplan's buitenkweek 2016

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Rattenplan's buitenkweek 2016

20160914_215258.jpg
    IMG-20160914-WA0011.jpg

Comment

rook en ervaar, aan de buitenkant kan je namelijk niet zo zeggen hoeveel thcje plant aanmaakte, zet je vezelhennep ps60 ver uit elkaar worden het ook kestbomen, zet je ze zoals mais worden het lange stelen waar d boer naar op zoek was, als slalstooiesel of om touw en klefing te maken. middelweeuwse boer wist niks van thc af enkl dat het hennep de moeite waard was om te ontkiemen

meschien eens een documentaere opzoeken over vezelhennep en de handel in de goude eeuw.

nu maakt men handig gebruik van het fenomeen cbd olie en dat mensen erin trappen ook nog tja

ooit gehoord dat mensen plantaardige diezel drupjes gewijs tot zich toenemen? neen he
      ghahahaha
      Last edited by FlintStoned; 14 September 2016, 22:18.

Comment

Een vriend van me heeft het al gerookt en hij werd.goed high. Ook denk ik niet dat hennep een citrus achtige diesel geur heeft. Ben best tevreden met mijn eigen eerste kweek.

Comment

ik zeg niet dat je plant niet psychoactief is
          ik zeg enkel dat je dat kwaa geur en smaak er niet aan proeft hoeveel thc ze draagt elke vezelhennep soort heeft haar eige geur inmiddels is er bst een brede keuze als bor als je hennep legaal wil zetten. de diezel is trouwens afgeleid van een oude engelse vlasoort die erg naar benziene stonk
          na veel |veredelen" wat natuurlijk enkel genen verarmen is noemt men dit nu een nycd

die newyork nooits zag maar wel zo zuikt tja

Comment

Het ruikt wel aardig maar niet echt als de wiet die je kent

Comment

afbloeien curen en roken dan weedje iets
              heb zelf ook al papagaaienzaadplantjes grootgebracht gehhehehe

Comment

.... had foutje in me tekst heb het is oogezocht curen is het verder laten drogen van top.

Comment

curen is eigenlijk zuurstof arm fermenteren das heel wat anders he. tijdens het curen wordt dan z-emeel omgezet in suikers vadaar dat de wiet zoeter word, je moet je echter afvragen of je verbrande zuikers wil roken!!!!!

in jamaica zaeggen de oude opas enkel vers te roken dan word je oud. stof tot nadenken, ik ben chemucus van studie en weed beetje waarover ik praat.

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Hm hij heeft niet in de zon gelegen. Het was wel warm op me kamer. Zit nog veel THC op de toppen zolang t maar werkt zit het goed.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

20160917_101200.jpg

Comment

verlies door zondrogen is een groot woord. hoeveel thc verlies je aan wat cbn word? niks enkel ander effect. ik droog sinds ik buiten kweek de buds aan de plant zonder e knippen of wat droogt gewoon aan de gestorven plant lekker langzaam, verlies? minder = meer

Comment

Dus jij geeft dan gewoon geen water meer flintstoned?

En dan laat je de plant gewoon buiten staan waardoor die droogt. En door de zon wordt thc weer omgezet naar cbn.

Maar net geoogst is er toch nog geen thc. Dat is allemaal thca totdat het gedecarboxyleerd wordt?

Of haal ik nou weer dingen door de war

Comment

In de volle zon wordt het nog steeds circa 30 graden nu buiten. Binnen nog een beetje meer.
                            Je verliest smaak en geur, naast wat terpenen. Zelf probeer ik de boel onder de 25 graden C te houden.
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Goedendag,

Het is goed droog dus heb in de gegens hoeveel gram het is. De grote plant heeft 45 gram opgrleverd. Met zak is het 50 gram.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Gegevens*

Comment

20160925_163855.jpg
                                Vandaag een cakeje ervan gemaakt en het werkt aardig goed

Comment

Bezig...
                                X