Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ziet er goed uit. Je kunt toch gewoon mee zwieberen Die knip neigingen begrijp ik, had ik ook tot de storm het besluit nam na 6.5 week. Prima wiet, de hele woning stinkt natuurlijk weer.
Het ruikt hier nu ook naar wiet, blij dat we de postcodeloterij niet aan de deur hebben gehad vanavond
Gisteren alles OK, na een zeer koude en vochtige nacht nu wat rot bij de Hurkle 4 halverwege de hoofdtop en een spettertje meeldauw op de Royal Medic 4.
Bij de Hurkle beginnend rot in de top en bij de Royal Medic 2 miniscule "rot"achtige plukjes.
In beide planten verder geen meeldauw tegengekomen.
Trichomen waren bij de Hurkle ongeveer in % 30 clear/ 65 milky / 5 amber en bij de Royal Medic in % ongeveer 49 clear/ 49 milky/ 2 amber bij krap 6,5 week bloei.
Tot de volgende update
Last edited by Stemma; 24 October 2016, 01:41.
Reden: Op verzoek Grey :-D
Ik schat dat bij benadering nadat ik een paar topjes heb bekeken onder de microscoop. 5%was te veel voor mijn gevoel maar had er wel een paar gezien dus dan 2%
Afgelopen nacht is Elsa langsgeweest met haar spuitsneeuw Het ruikt hier dus weer naar wiet
Ben lekker overdag gaan knippen, zodat ik goed licht had om te checken.
Geen meeldauw vandaag * Stemma beukt gelijk af op onbehandeld hout*
Maar een blik op hoe de laatste meiden het doen . Ze hebben honger, hebben ook al 1,5 week niets gehad meer behalve spaarzaam water.
Ze drinken nog weinig en wil met deze temperaturen liever een kletsnatte pot voorkomen.
Experiment reveg PRxWD is mislukt, de eerste weken ging ze wel voorzichtig door
(ondanks dat mijn katten haar pot wel een lekker mandje vonden en aan blaadjes zaten)
en zag ik de blaadjes ook naar het raam toe strekken maar ik heb geen verlichting
erbij gezet dus eigen schuld dikke bult. RIP
En dan nog kort mijn vaporizer Haze V3 Dual Chamber. Bevalt goed tot nu toe, heb de laatste 2 maanden al zo'n 6 keer gevaped dus mijn verbruik is drastisch gestegen
Een korte impressie, 2 kamers te vullen met 1 van de bijgeleverde bakjes zo kan je kiezen voor convectie of inductie. Ik doe er een klein beetje in en inhaleer op elke van de 4 temperatuurstanden 2 a 3 x totdat ik licht effect heb en dat is voor mij voldoende. Kan evt. ook meerdere keren met een vulling doen maar vind een aangepaste hoeveelheid per keer beter te controleren.
Veel beter te doseren dus dan wietchocolademelk. Ik had laatst een behoorlijk stressmoment overdag en dacht of vapen of een benzo. Ik heb dus gevaped, paar haaltjes totdat de stress uit mijn lijf was en klaar!
Betere oplossing dus voor mij, niet stoned of high maar gewoon heerlijk ontspannen .
Over de smaak kan ik nog weinig zeggen want ik heb alleen maar verse en net gedroogde wiet geprobeerd.
Hieronder een korte impressie van het gebruik van de vaporizer. P1080014-1.jpgP1080032-1.jpgP1080034-1.jpgP1080035-1.jpgP1080028-1.jpg
@ Hipsy, dank je,
@ Purple Haze, dank je, wat leuk op het eind nog een toeschouwer erbij
@VVlol, dank je, ik schat dat ik minstens de 400 gram ga halen.
Leuk om er een prijsvraagje van te maken.
Degene die het dichtste bij de juiste opbrengst zit kan een prijsje winnen.
Dus roept u maar !
Inzendingen tot en met 15 november, 16 november vermeld ik hier een evt. winnaar.
2 november
Alles is geoogst nu, wel wat vroeg met 6,5 week maar het is niet anders. Mijn zoons "bakken de wiet op" om de THC op te peppen, ik heb dat zelf niet nodig en voor de olie maakt het niet uit.
Geen meeldauw verder meer tegengekomen, wel botrytis wat mij versneld heeft doen oogsten.
De Hurkle 3, zaterdagmiddag zag ik al wat toprot maar had een Halloweenfeest waarvoor ik zelf nog wat toprot op mijn gezicht moest schminken zombismiley.gif
Dus een dag wachten maar, de uitbreiding van het rot viel mij mee. De rot heeft zich gelukkig beperkt tot een gedeelte van de hoofdtop P1080247-1.jpgP1080252-1.jpg P1080260-1.jpgP1080276-1.jpg P1080279-1.jpg
Toch een mooie plant geworden, met 1 hoofdtop en 3 semi-hoofdtoppen. Ik zag rot op een zijtak en hoopte dat de top was gevrijwaard van rot.
maar bij het ombuigen kwam ook daar rot tevoorschijn. Jammer! Bij de getopte en gefimde planten duidelijk meer toprot dan planten met enkel een rupsenknabbel. P1080289-1.jpgP1080294-1.jpgP1080296-1.jpg P1080290-1.jpgP1080301-1.jpgP1080306-1.jpg
Voorlopig zijn we dus weer uitgegrowd, heel misschien een binnenkweek met Finola voor CBD olie, we shall see
Comment