Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nu al weer enkele weken verder. Ik heb de kleinste plant twee weken terug geoogst en begonnen met drogen.
Deze toppen zijn nu min of meer drogen, en ga ik nog wat curen in een glazen pot.
Hiervan heb ik 23 gram droog.
De grootste is gisteren geoogst en hangt nu mooi te drogen. Daar heb ik echter tijdens de laatste weken twee maal grote stukken moeten gaan wegknippen vanwege rot.
De grote hoofdtop is op deze manier niet geoogst kunnen worden.
Heb gisterenavond de laatste plukjes geoogst. Deze stonden helemaal onderaan en hadden minder zonlicht dus heb ik nog wat langer laten staan. Nu heb ik daar tussen 4 zaden gevonden.
Betekent dat dat deze wiet lage potentie heeft? En als ik de zaden plant, krijg ik dan vrouwtjes of herma's?
Als besluit deze zomer mag ik zeggen dat ik zeer tevreden ben.
Na enkele stukken rot te hebben weggeknipt heb ik toch nog 30 gram gedroogd, genoeg om de winter weer mee door te komen
Een van de zaadjes is uitgekomen en hiervan wil ik gewoon graag weten welk geslacht ze zal hebben, gewoon voor de fun.
Comment