Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wachten tot het 12/12 is buiten na + weken bloeitijd, gaat niet lukken na je vakantie.
Kan een af zetten, zit je nog op een kleine maand groei + het aantal weken bloei of laat die seizoensplant alvast verzorgen .
Reken minstens 6/ 7 weken groei.
Uh niet helemaal duidelijk eerlijk gezegt maar het is een autoflower en tuurlijk doet ie het beter op het meeste licht maar als ik terug kom van vakantie kan het toch gewoon nog wel?
Reken eens vanaf eind of half september 12 weken terug. Das jou beste moment om te zaaien. Begin september ga je niet meer halen helaas. Het kan. Het kan. Ook zeker met een goede nazomer en de juiste omstandigheden voor het plantje qua vocht. Das het mooie van autoflowers buiten. Hanteerbaar en flexibel. Suc6 en fijne vakantie. Gr JB
Bedankt! Maar ik ga maar 1 a 2 weekjes weg rond de 16e het staat nog niet vast dus verwacht voor augustus alweer terug te zijn hoor moet vast wel goed komen toch!
Zet je plantje nu maar en laat het tijdens je vakantie lekker buiten staan dan kan je mooi oogste na je vakantie .
Plantje staat wel wat langer dan 8 weken hoor
Ja klopt heb er al 6 staan waarvan het geslacht onbekend is en dan nog 5 autoflowers aan hun lot daar alleen buiten overlaten tja... de bestelling is trouwens succesvol alleen nog wachten tot ik ze ontvang...alleen ja mensen kunnen mijn planten stelen aangezien dit wel zo'n stadje is.
Zaadjes zijn binnen heel erg leuk en aardig allemaal maar ik kan net zo goed niet gaan kweken ik wil ze ook niet alleen laten als ik op vakantie ga en als ik terug ben van vakantie is het kweken misschien al te laat wat moet ik er mee.
Heb btw 1 AK48 zaadje laten ontkiemen door middel haar in een glas water te doen tot ze open split en dan tussen twee vochtige papiertjes te doen en gues what: binnen twee dagen een paar centimeters lang snel in de grond gedaan en in een lekker vochtig broeikastje achter het raam. Fingers crossed 1465135435709-625809650.jpg14651354798031653584958.jpg
Yooo, nu heb ik nog steeds dit wijfie die al 6 dagen in de bloei staat en ik ga over 7 weken (21 juli) naar Turkije voor 10 dagen. Zou ze dan al voor die tijd geoogst kunnen worden? Volgens mij is het een autoflower want ze begint spontaan opeens te bloeien.1465205829219713324587.jpg1465205918731-602833389.jpg1465205969406-1991018951.jpg Greeetz...
Comment