Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag autoflower op terras

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweekverslag autoflower op terras

Korting op 420shop
    Hellow,

Ik heb zonet een account aangemaakt omdat ik zelf met een aantal vraagjes zit en niets duidelijker dan zelf wat foto's te uploaden [emoji14].

Het is niet mijn bedoeling om heel veel wiet te krijgen, ben al tevreden met een beetje, maar het liefst goeie kwaliteit. Ik wil fier kunnen zijn als er wat vrienden over de vloer komen [emoji1].

Momenteel heb ik royal haze auto staan sinds 3 weken. Ik ben ook sinds enkele dagen begonnen met plagron bloei te geven.

Ik heb voornamelijk vragen over de hoeveelheid water. Ik heb de indruk dat ik wat teveel water geef, aangezien soms na het wateren de bladen omlaag hangen. Soms heb ik ook de indruk dat ik te weinig water geef, de bladeren zijn donker groen en sommige zien er beetje verdord uit. Het water dat ik geef staat al paar dagen in een fles.

Sommige blaadjes krullen ook wat om zoals je kan zien op bovenstaande foto's.

Wat is jullie mening?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Last edited by drgoolie; 13 June 2016, 22:21.

Re: Kweekverslag autoflower op terras

Bovenstaande foto's heb ik gisteren getrokken. Vandaag ziet de plant er zo uit:

Het is al beetje donker buiten [emoji1], maar soms hangen de bladen dus echt naar beneden zoals je kan zien. Als ik dit Google dan lees ik dat ik teveel water zou geven? [emoji19]

Comment

In Nederland wordt al tientallen jaren geen chloor gebruikt.
      Draai dan wel de dop van de fles, dan kan het chloor er als gas uit ontsnappen.

Bloeivoeding moet je nu niet geven, er is nog helemaal geen bloei, dus dat blijft allemaal in de aarde zitten.

Succes!
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Comment

Dat blad wat een beetje gebobbeld is zou van een beestje kunnen komen, een luisje misschien.
          Dan moet je af en toe de onderkant van het blad even checken of je iets ziet.
          Als je er snel bij bent veeg je ze zo weg met je vinger, dan hoef je niks te spuiten.
          Als je niks ziet zou ik me er niet al te druk over maken.

Yep, als je verse grond gebruikt heb je waarschijnlijk genoeg aan een scheut regenwater af en toe.
          Als je eenmaal echt denkt dat je topjes gaat zien, dan kun je eens met halve dosis bloei beginnen.

Comment

Een scheut regenwater... Dus echt elke dag bvb 10cl?
            De gebobbelde blaadjes zijn echt al gebobbeld sinds ze heel klein zijn. De zelfde vorm blijft. Ik weet niet zeker of de oorzaak beestjes is, ik zal er eens opletten 😆.

Ook zal ik stoppen met bloei voeding mee te geven, en gewoon af en toe water. De bloei dan gewoon wanneer de plant echt aan het bloeien is?
            Ik had ergens gelezen dat ik bij een autoflower bloei vanaf week 3 mocht geven...

Comment

Je kan nu nog geen bloei geven (simpelweg omdat er nog geen bloei is)

oja en pas op met voeding geven aan een AF (je overvoed die heel snel)
              sigpic
              LED there be light

Comment

Precies beetje last van de mineervlieg
                Knip ik die bladen af tot waar het geel is? Kan dit in feite kwaad, dit zo te laten?

Comment

Kan geen kwaad.

Comment

Update! [emoji14]
                    Damn die royal haze automatic wordt groot! Nu week 6.
                    Ik lees dat die 10 a 12 weken wordt.
                    Ik heb nog groei, bloei en green van planton.
                    Wanneer zou ik de bloei en de green sensation beginnen gebruiken?
                    Tips welkom

Comment

BTW raar maar via tapatalk worden mijn foto's steeds gedraaid

Comment

foto horizontaal nemen ipv vertikaal
                        sigpic
                        LED there be light

Comment

Ik denk dat ik het begin van de toppen zie. Wil dit zeggen dat ik met bloeivoeding mag beginnen?

Wat met de green sensation van plagron?

Comment

Nee. Dat is voorbloei.
                            Gewoon 'n beetje groeivoeding blijven geven af en toe, niet overdrijven.
                            Zolang ze er gezond groen uit ziet zit ze goed qua voeding.

Damn die royal haze automatic wordt groot! Nu week 6.
                            Ik lees dat die 10 a 12 weken wordt.
                            Als je echte bloei hebt, dan moet ze nog een week of 8.
                            Die beloftes "x weken van zaadje tot oogst" zijn verkoop praatjes.
                            Dus dat zal nog een week of 9 zijn, vanaf nu, gok ik.
                            Plantje ziet er prima uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                              Nee. Dat is voorbloei.
                              Gewoon 'n beetje groeivoeding blijven geven af en toe, niet overdrijven.
                              Zolang ze er gezond groen uit ziet zit ze goed qua voeding.

Als je echte bloei hebt, dan moet ze nog een week of 8.
                              Die beloftes "x weken van zaadje tot oogst" zijn verkoop praatjes.
                              Dus dat zal nog een week of 9 zijn, vanaf nu, gok ik.
                              Plantje ziet er prima uit.
                              Echt nog 8-9 weken? Dan zit ik in totaal aan 15 weken. Lijkt me toch extreem lang voor een auto?

Hoe zie ik wanneer de echte bloei begint?

BTW, momenteel heb ik nog geen groei voeding gegeven. ik had gelezen dat dit bij een auto niet veel goeds doet.
                              Enkel bloei voeding en green sensation van plagron zou ik geven.

Wat denken jullie hiervan?

Comment

Bezig...
                              X