Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dank je wel Niet Het handigst met comp haha Maar vind langzaam Mijn weg
vragen veel, maar probeer Veel te lezen ,
wil het graag eenvoudig houden kwa toevoegingen
beetje tomaten voeding
zal paar fotos proberen bij te plaatsen en als je Daar eens naar wil kijken Zou top zijn
zoals gezegd 0 ervaring Maar rook graag een haze jointje af en toe..
Dank je wel man, Ben heel benieuwd en eerlijk gezegd geen idee hoe lang nog
hoop hier ook een beetje op me kijkers en wat minder groene mensen in de zin van
hoelang hangt af per soort en genetica en kan niemand wat zinnigs over zeggen.
Elk soort is anders
Wij kwekers gaan ook niet uit van zadenboeren en hun 8 weken van zaai tot oogst verkoop verhaaltjes (want das mooi praat en gaat nooit werken)
Wat kwekers wel doen is kijken naar de plant (het zgn lezen van een plant noemen kwekers dat) van wat heeft ze nodig en hoe staat ze erbij en wat laat ze zien?
Kwa oogsten kijken kwekers naar trichomen en hun kleur zodat ze weten nu moet ze om en ge oogst worden
Wat zijn trichomen?
Trichomen is de THC van de wietplant, de stof die je stoned maakt. Als je een wietplant in bloei van dichtbij bekijkt zie je allemaal hele kleine steeltjes met bolletjes erop. Dit zijn trichomen.
de kleur is daarbij belangrijk
Heldere trichomen
Als alle trichomen op de plant nog helder/doorzichtig/transparant zijn is het te vroeg om te oogsten. De plant is nog niet op haar top en moet dus nog even bloeien. Heldere en melkachtige trichomen
Als de meeste trichomen wittig beginnen te worden zou je kunnen oogsten - het resultaat zal een energiek en lekker up-high gevoel geven na het roken. Gele trichomen
Als je op dit moment gaat oogsten krijg je een narcotische high. Grootste deel geel met wat wittige trichomen
Als je nu zou oogsten krijg je een flink stoned gevoel in hoofd en lichaam. Alleen maar bruine trichomen
Je bent te laat, de plant heeft haar beste tijd achter de rug. Als je nu oogst zul je weinig tot geen effect hebben van de thc. Jammer!
erna moet de wiet goed drogen en erna curen !
Coffieshop troep word van na het drogen gelijk aan de shop geleverd en bevat dus vaak of schimmel of is nog te nat gewoon weg omdat een brood kweker het niet kan opbrengen om een oogst een aatal maanden te laten curen en drogen!
dat is waarom veel mensen hier zelf kweken en geen troep die niet gespoeld is of niet goed gedroogd van een coffeeshop te roken !
Grappige tip daarbij is ! veel zijn dat slechte zooi shit gewoon zat en gaan zelf kweken en merken wat een troep ze hebben gerookt de laatste jaren !
Dank voor je uitleg, we wachten geduldig af,
maar las dat dit lastig te zien was met blote oog voor leek. De trichomen en zitten deze op Het blad,of op de toppen,
daar zie ik Nu witte haren en een paar bruine..
maar eens op zoek naar vergroot glas want krijg er werkelijk elke dag Meer lol in
iemand mischien ook ervaring met runderbloed als extra voeding...
�� Gaan we doen zal verder proberen verslag Bij te houden met wat fotos leuk
dat er mensen mee kijken en reageren �� wat is het beste kwa versterking??
Dat is een Hele goeie zit hier volgens mij nog niet helemaal goed....
leuk al die meekijkers
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Zou alles nog een x verplaatst kunnen worden naar topic kweekverslagen...
maak ik trouw Mijn fotos werd ervoor getipt..
en mogelijk klein verslag... Alvast bedankt , lastig Groentje
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Zou alles nog een x verplaatst kunnen worden naar topic kweekverslagen... maak ik trouw Mijn fotos werd ervoor getipt.. en mogelijk klein verslag... Alvast bedankt , lastig Groentje
Comment