Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Balkonkweek Haze
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Cannab0y
Re: Balkonkweek Haze
Goed bezig Tinus, ze zien er alleszins wreed deftig uit
Keep up the good work
Greetz
Comment
-
Bedankt voor de reacties.
Inmiddels zie ik bij 3 planten hele kleine witte haartjes. Ik weet bijna zeker dat dit vrouwtjes zijn, al zijn ze echt heel erg klein. Ik heb er een foto van gemaakt, maar het is niet echt goed te zien.
Verder heb ik nog even een foto van bovenaf gemaakt, ziet er mooi uit vond ik.
gr. TinusLast edited by Tinus; 7 October 2008, 12:20.
Comment
-
Dag allemaal
Ik ben een vriend van Tinus die 2 planten hetzelfde nest op het dak heeft staan, een spin off van de andere planten in dit topic dus. Nog geen tekenen van vrouwelijkheid jammergenoeg. Ondanks dat ik door een klein zolderraam moet check ik ze elke dag.
Meteen even vraag; ze staan in grond van de growshop en zijn nog niet in bloei; kan ik nu nog bemesten en zo ja welke mestsoort is dan het beste?
Hier zij nog wat foto's; vanochtend gemaakt. Ze zijn kleiner dan die van Tinus, ook getopt en vangen veel wind. Ze staan zonder bescherming op een dak. De ene is er scheef van gaan staan.
groeten uit Zeeland!
Comment
-
Ja je moet gaan bemesten. Je onderste blaadjes sterven af. Niks ergs, maar wel beginnen moet voeding geven.
Je kan gewoon in de growshop 1 liter (vloeibare) groeivoeding en 1 liter bloeivoeding kopen. Merk: Canna is bijvoorbeeld altijd goed en goedkoop
Op de fles staat de dosering.
En staan ze heel nat? Of droog, want de blaadjes hangen een beetje. Dus let ook een beetje op het water geven Zitten er trouwens gaten in die "potten"?
Comment
-
Bedankt voor je reactie Sammy
Ik zal op zoek moeten naar een growshop hier in de buurt want ik weet er geen te zitten.
Ze stonden gisteren inderdaad wat droog, heb ze 's avonds weer water gegeven en ze staan er weer fris bij. Er zitten gaten in de potten zodat het water door kan stromen.
Comment
-
Joo,
ik weet nu zeker dat het feminized zaad was! Het zijn namelijk allemaal vrouwtjes, yes!
@ Hank: jij kan er dus ook vanuit gaan dat je twee vrouwen hebt.
Hieronder een foto van een meeldraad, helaas niet heel scherp maar ging niet beter met mijn telefoon.Last edited by Tinus; 7 October 2008, 12:20.
Comment
Comment