Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
keer een plantje echt niet normaal ik ruik em hier al in zeeland hebben ze wel de beste kleigrond daar zou ik er wel een van willen draaien greetingz from sjonnie
Hier nog een update van 2 andere zeeuwse zusjes van de planten van onze Tinus, een bezig baasje zoals je ziet.
Ze staan op een dakterras en hebben veel water nodig gehad. In warme periodes wel om de dag. Misschien komt dit door de zinken dakbedekking. Verder hebben ze groei/bloeivoeding gehad. Ze hebben nu allebei mooie topjes die nog wel wat kunnen groeien.
Meteen even een vraag over drogen; stinkt het veel als je planten hangen? Ik heb geen donkere ruimte om het in te doen. maakt dat uit?
@ cannaboy nee, het is wel een vriendin, maar niet mijn vriendin. Ze is wel de verzorgster van de planten. Dat doet ze goed zoals je ziet!
@Hank, ziet er goed uit jongen, toch goed dat je groeivoeding hebt gegeven. Ze zijn een stuk voller dan de Amsterdamse planten. Mooie foto trouwens, die laatste.
@ Zappa: dat kan geregeld worden hoor, na de oogst zullen we het een samen proeven
Comment