5 amnesia haze, gezet vanuit de stek...begin mei buiten gezet.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
amnesia haze tuin-kweek
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Gasten
Re: amnesia haze tuin-kweek
Welkom kornstar,
ziet er mooi uit! Hopelijk is het daar net zo lekker weer als hier!
Vergeet aub niet!
member-introduction.html
Groeten
-
Re: amnesia haze tuin-kweek Update
ik heb de hazes wat gesnoeit, om zo dikkere hoofdtoppen tekrijgen, de plant hoeft dan zijn energie niet meer te besteden aan de kleinere zijtakken..ook een sproeier systeem aangelegt...de lowryders beginnen aardig tebloeien..een aantal pp s slaan ook aaardig aan..
Comment
-
mijn hazes zijn inmiddels 2mtr, topvorming aardig, erg langzaam, denk eind oktober pas oogsten...de pp s gaan wat harder , de toppen zijn aan het dichtgroeien, heb ook nog een paar jacks gekregen, doen het ook goed...
weinig last van schimmels ondanks het slechtte weer...
Comment
-
Cannab0y
Als het een zuivere Amnesia Haze is zou ik eerder gokken op eind november oogsten, misschien wel begin december. Normaal gezien bloeit Amnesia 12-14 weken...
Het duurt lang, maar je hebt wel een lekker wietje achteraf. Jammer dat je geen foto's van dichtbij genomen hebt, zou graag de topvorming eens gezien hebben van je planten.
Ze zien er alleszins zeer goed uit. Van schimmels en toprot ga je nu nog geen last hebben, omdat ze nog maar in de beginfase van hun bloei zitten. Wanneer je echt kristalrijke toppen gaat krijgen begint de miserie pas Buitenkweek, love it or leave it
Greetz
Comment
-
Lekker man die Amnesia Haze
Ik hoop dat het een lekker rokertje word! SucsesVeel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
Cannab0y
Binnen is hij de bom als rokertje, ik ben benieuwd hoe Amnesia smaakt als ze buiten gekweekt is
Ziet er wreed goed uit daar! Keep it up
Greetz
Comment
Comment