Hallo iedereen, ik en Zion zijn van plan nog 5 plantjes toe te voegen aan onze early durban kweek. Maar voor ik begin, is het niet te laat om nog te beginnen zaaien en kweken?
En ik denk dat dit soortje wel geschikt is voor buitenkweek geurilla:
Swiss Miss is origineel afkomstig van`Almahdi`breeder uit Zwitserland Een mix van vroege Zwitserse skunk en een sterke soort uit Nepal. Deze Miss kan goed tegen koude vochtige nachten op grote hoogtes. Zij produceerd een lichte high met een prettige skunky buzz.
Plant type: Best suitable for outdoor growing.
Plant height: Medium- Indica/Sativa mix
Stoned or high?: Stoney yet high- Allround Buzz
THC level: Medium 8-15%
Flowering Weeks: 8
Yield (Sea of Green on one m2) : 500
Harvest Month: 9
Grow difficulty: Moderate
Ze worden morgen geplant in zaai- en stekaarde en 1.5 week voorgegroeid in een serre.
Ze zouden dan ongeveer 10-15 cm moeten zijn, aangezien onze early durbans ook al zo een hoogte haalde na min. 1.5 week. Vervolgens worden ze in het wilt overgeplant in ons lieftallig reservaatje hier in de buurt.
Voordeel: -geen pesticiden, herbiciden want dat is verboden
- geen mensen, die zijn ook niet toegelaten
- natuurbeheer komt 2 keer in de maand max. en die zien ze toch niet staan
Ze zijn dan ook allemaal verspreid, niet dicht bij elkaar geplant.
Dus 3 in het reservaat en 2 in Zion's buurt. Voor meer omgeving info daar, ask Zion.
En ik denk dat dit soortje wel geschikt is voor buitenkweek geurilla:
Swiss Miss is origineel afkomstig van`Almahdi`breeder uit Zwitserland Een mix van vroege Zwitserse skunk en een sterke soort uit Nepal. Deze Miss kan goed tegen koude vochtige nachten op grote hoogtes. Zij produceerd een lichte high met een prettige skunky buzz.
Plant type: Best suitable for outdoor growing.
Plant height: Medium- Indica/Sativa mix
Stoned or high?: Stoney yet high- Allround Buzz
THC level: Medium 8-15%
Flowering Weeks: 8
Yield (Sea of Green on one m2) : 500
Harvest Month: 9
Grow difficulty: Moderate
Ze worden morgen geplant in zaai- en stekaarde en 1.5 week voorgegroeid in een serre.
Ze zouden dan ongeveer 10-15 cm moeten zijn, aangezien onze early durbans ook al zo een hoogte haalde na min. 1.5 week. Vervolgens worden ze in het wilt overgeplant in ons lieftallig reservaatje hier in de buurt.
Voordeel: -geen pesticiden, herbiciden want dat is verboden
- geen mensen, die zijn ook niet toegelaten
- natuurbeheer komt 2 keer in de maand max. en die zien ze toch niet staan
Ze zijn dan ook allemaal verspreid, niet dicht bij elkaar geplant.
Dus 3 in het reservaat en 2 in Zion's buurt. Voor meer omgeving info daar, ask Zion.
Comment