Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hey mensen,
Smokey ik geef 6ml bloei en 4 ml groei op de ltr, en ik weet ut nu ong wel zeker dat het een tekort is want het breid zich snel uit, alleen nu nog iets om er tegen te doen , ik ga vandaag die plant overpotten en hopelijk is dan het probleem opgelost. \\
Grtz Ceristo
ps. ik zag die oranje nu ook met een andere oranje dus die player heeft gewoon al 3 beesies gebalt
ik heb gister me plantjuh overgepot maar de symptonen breiden zich nogsteeds uit,(bruine vlekjes en bladeren worden langzaam geel, heb btw geen rode stengels wel rode nerven) ik ben btw ook sinds gister begonnen met pk13/14 bij 2 planten. Ik heb nog een vraagie wat voor soort voeding kan ik het best gebruiken voor m'n bestoven plantje (nogsteeds bloei?)
Hooi mensies, hehe naja Ashdra bloeivoeding it is ^^ ik heb nog wat foto's gemaakt van de planten en toppies. De middelste bevalt me goed aangezien die een helezooit toppies maakt
echt wel de gekste cannabis plant van het forum lange steel en dan zon bos precies een palmboom
en ben het volledig eens met sammy echt mooi hoe je ze nog zo gekregen hebd.
Hallo mensies vant goede leven, Ik heb goed en slecht nieuws, De eerste plant is geoogst en ziet er goed uit , 16 stelen met toppies
Het grootste vrouwtje met de gelebladeren en roest begint zich wonderbaarlijk te hestellen de gelebladeren worden groen en de roest lijkt minder maar breid zich zowiezo niet uit en dat met de enigste verandering van geen pk13/14 meteen naar 0,5 op de ltr gemixt met andere voeding op zelfde sterkte. Deze plant heeft nu al mooie toppen (3e week van bloei gaat nu in)
Het langste vrouwtje is denk ik over ong 10 dagen klaar om te oogsten en heeft ook al leuke toppies en ruikt veel sterker dan de rest :o alleen is ze aan de bovenkant nu wel heel erg omgebogen ^^. Hij is nu ong 2,10 meter
Het slechte nieuws is dat ik ben verhuist en de planten nu op een balkon bij een maatje staan wel droog maar stukken minder licht per dag (alleen avondzon rechtstreeks)
ook heeft het bevruchte paarse vrouwke een tekort weet nog niet precies welke ik denk een combo van verschillende stoffen.
en daarbij is me nieuwe camera naar de klote en moeten de foto's dus nog ff w88.
Comment