Zo, ik heb mezelf ook maar eens aangemeld hier.
Kijken of ik wat wijzer kan worden als beginneling.
Ik heb van een kennis een feminized purple tops plantje gekregen in een grote pot met voedingsaarde.
Het meiske (hoop ik dan) groeit perfekt en ik heb haar 2 maal getopt.
Eerste keer is ze 2 x uitgelopen en daarna de 2 uitlopers weer getopt en daar is er eentje 3 keer! van uitgelopen en de andere 2 keer. Ik heb nu dus 5 hoofdtakken.
Ik heb Bionova grondvoeding en PK 13 + 14 bloeivoeding gekocht.
Nu heb ik een paar vragen.
Op de fles grondvoeding staat dat ik 3 a 4 maal per week moet voeden maar als het erg warm is buiten geef ik de plant elke dag water.
Moet ik dan af en toe zonder voeding water geven of gewoon elke keer met?
Heeft iemand ervaring met purple tops? Ik heb eens een purple power gehad maar daar merkte ik weinig van als je dat rookte.
Ik heb eens gehoord dat je op een gegeven moment de plant kan verduisteren met zwart folie om de start van de bloei te stimuleren. Waar of gewoon haar gang laten gaan?
Of bv tegen het eind de stam onderin de plant splijten voor dikkere toppen??
Verder hoor ik graag advies en tips.
en tuurlijk doe ik wat fotootjes van mijn dame erbij
Het is toch een meiske of niet??
Kijken of ik wat wijzer kan worden als beginneling.
Ik heb van een kennis een feminized purple tops plantje gekregen in een grote pot met voedingsaarde.
Het meiske (hoop ik dan) groeit perfekt en ik heb haar 2 maal getopt.
Eerste keer is ze 2 x uitgelopen en daarna de 2 uitlopers weer getopt en daar is er eentje 3 keer! van uitgelopen en de andere 2 keer. Ik heb nu dus 5 hoofdtakken.
Ik heb Bionova grondvoeding en PK 13 + 14 bloeivoeding gekocht.
Nu heb ik een paar vragen.
Op de fles grondvoeding staat dat ik 3 a 4 maal per week moet voeden maar als het erg warm is buiten geef ik de plant elke dag water.
Moet ik dan af en toe zonder voeding water geven of gewoon elke keer met?
Heeft iemand ervaring met purple tops? Ik heb eens een purple power gehad maar daar merkte ik weinig van als je dat rookte.
Ik heb eens gehoord dat je op een gegeven moment de plant kan verduisteren met zwart folie om de start van de bloei te stimuleren. Waar of gewoon haar gang laten gaan?
Of bv tegen het eind de stam onderin de plant splijten voor dikkere toppen??
Verder hoor ik graag advies en tips.
en tuurlijk doe ik wat fotootjes van mijn dame erbij
Het is toch een meiske of niet??
Comment