Dit is de 2de keer dat er cannabis uitkomt in mijn tuin 1 ste keer heb ik het gewoon laten staan en nu wil ik er wel wat mee
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2 de keer
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 2 de keer cannabis
hey cannabisNico
als ik jou was zo ik ze er voorzchtig eruit scheppen of steken met genoeg aarden er omheen dat je zo min mogelijk van de wortels beschadigd :o en dan overpotten waar hij/zij lekker alleen in staat dat je ze goed kan verzorgen en laten groeien en dan maar hopen dat het meisjes zijn
want als je wilt roken heb je alleen maar iets aan de meiden
Comment
-
indedaad je hebdt een meisje nodig zoals yrrab al zei. hoe kan je deze herkennen vraag je je zeker af wel dit is niet oz moeilijk: vrouwelijke plantjes krijgen witte haartjes in hun oksel en de mannelijke krijgen ballen. je kan op google bij afbeeldingen gewwon cannabis vrouwelijk intyppen en je vindt genoeg foto's of je kan hier op het forum wat rondzoeken
je vroeg wat je nu net moet roken wel: in de bloeiperiode zullen er zich toppen zo wat groene bollen kan je het noemen weet eigenlijk niet zo goed hoe het te omschrijven maar als je hier wat verder rondkijkt zal het je wel duidelijk worden enz al je ook wel wat foto's ervan vinden
wat ik dus kan afleiden uit je tekstje is dus ook dat je nog nooit weed hebd gerookt?
wel ik denk dat de eerste keer je wel zal bevallen
je plantje ziet er wel goed uit maar zou het toch amar snel overpotten zodat hij wat meer ruimte krijgt
voor de rest ziet er zeer netjes uit!
grtz
Comment
-
Ik wil de pret niet bederven, maar als ze er vanzelf komen is dat waarschijnlijk geen Cannabis maar Hennep = Kempzaad.
Die zaden worden ook gebruikt voor de vogels.
Hennep is familie van de Cannabis plant, ze lijken precies op elkaar.
Je kan de toppen van de Hennep plant wel roken denk ik, maar je zal er niets van voelen.
En of het lekker smaakt, dat betwijfel ik.
Info:
Peace
Comment
-
Dacht ook wel al dat het kemp. was
Zou maar raar zijn dat er ineens wiet in je tuin gaat groeien
Van die buurman kan ook wel Je weet maar nooit
Grtzzzz
Take a look at my Ice-Cold-Killers!
Comment
Comment