Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

K2 Buitenweed fotoverslag!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

tot het weekend voorspellen ze nog mooi weer! zalig!
    ga je later een afdakje maken of laat je ze die hard zo staan ?
    ik begin al wat te vrezen voor toprot bij mij ! hopelijk houdt jou k2 stand!!
    succes

Comment

He Fridge, heb jij al een afdakje of zoeits gebouwd? Ik ga ze in de schuur zetten onder TL lampen, REGEN

Comment

Comment

Nee ga niks maken, heb ze nu onder 150watt bouwlamp staan, moet genoeg zijn. Had nog een SON- T plus lamp van 400 watt liggen maar das iets te opvallend he, vooral die helikopters. dus doen we het maar zo, zou t anders ook niet weten. Ze stinken al wel lekker

Comment

Bouwlamp? Ik heb me eens gruwelijk verbrand aan die dingen. Dat wordt toch veel te heet?! En is het licht wel geschikt voor je plantjes?
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Ja heb gisteravond ff gezocht op halogeen voor wietplantjes, werkt niet dus die bouwlamp. Heb toch maar die 400 watt Son T plus lamp er boven gehangen, doet t wel beter.

Comment

Fridge! hoe gaat t met jouw meisjes?? ben erg benieuwd, denk dat t nog wel 2 weken gaat duren...
                check me pics!

Comment

ben benieuwd naar het resultaat

Comment

Comment

kijk uit naar de fotos

Comment

He fridge, wanneer ben jij van plan om te oogsten? ik denk deze week, krijg steeds meer schimmels erin

Comment

Eey Beernd,

Ik denk nog een weekje... Ik heb ook enorm last van schimmels en soms toprot.
                          Ben vanaf vorige week begonnen met het oogsten van een aantal toppen omdat er erg veel schimmel opzat. Echt balen! Ik probeer de toppen nog iets te laten zwellen mits dat nog lukt met dit weer... Ik check elke dag mn dames en moet elke dag topjes en takken weghalen, elke dag weer nieuwe schimmels! Ik heb wel geprobeerd het tegen te gaan met spul van Bayer maar heeft niet geholpen, echt klote dus!

Wanneer ga jij oogsten?

Comment

He Fridge, ik heb net de toppen met rot eruit geknipt en alvast geknipt, de rest waar nog niks aan zit laat ik hangen tot eind van de week of t weekend en dan oogsten.
                            Succes kerel knippen is echt klotewerk haha

Comment

Maar het is voor een goed doel he Keep that in mind

Comment

Inderdaad beernd, ik ga maandag oogsten. Maandag nog 19 graden en droog, kunnen ze nog een beetje droog worden overdag. Heb ook al flink wat toppen geknipt, ligt nu lekker te drogen op zolder..

Succes met knippen! Foto's volgen nog!

Comment

Bezig...
                                X