Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

K2 Buitenweed fotoverslag!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

Hey!

Is inderdaad wel echt te weinig voeding.. Ik geef 15ml tot 20ml voeding op 2 liter water, vanaf vorige week ben ik ook gestart met bloeivoeding meegeven, rustig opbouwen, begonnen met 5ml. op 2 liter water...
    Ik geef ze trouwens voeding van Canna ---> Terra Vega voor groei, Terra Flores voor bloei, en voor straks Pk 13/14 en Cannabooster (pas tijdens bloei de PK en booster)

Ben erg benieuwd of dat magnesium spul helpt! Laat het ff weten!

Heb mijn planten begin mei geplant, heeft heel lang geduurd voordat ze echt een groeispurt maakten, heb een aantal planten een paar keer verplaatst en overgepot, dat heeft echt weken gekost.. Tipje voor de volgende keer dus!
    Mijn grootste planten meten ongeveer 1.35m x 1.10m, de kleinste is 70 cm... En die van jou? Zijn ook al aardige struiken!!

Succes!!

Grtz!

Oorspronkelijk geplaatst door beernd
    Heey, Ja geef ze 15ml Bcuzz om de dag op 10 liter water verdeeld over 5 planten, is dat te weinig? ga morgen ff langs de DA voor die magnesiumspul, hoop dat t helpt. Welke voeiding geef jij ze en hoeveel?? Jij hebt ook mooie planten, hoelang staan ze en hoe hoog zijn ze inmiddels?
    Zal je verslag in de gaten houden ben benieuwd man! en succes!

Comment

eey heb het magnesiumspul eergisteren erbij gegooid, zie nog geen verschil even geduld nog denk ik.

Heb mijn planten de vrijdag na moederdag geplant ergens half mei dus, ze zijn nu ook iets van 1.20 meter de grootste, de kleinste 1 meter.
      hebben ook 7vingerige blaadjes die van jou ook? dan hebben ze het naar hun zin geloof ik
      geef ze nu trouwens ook 50 ml op 10liter water, hoop dat dat genoeg is en ze een beetje kleur bijtrekken, zitten aardig wat gele bladeren aan, die haal ik meestal eraf zodat er overal genoeg licht bij komt.

Comment

7-vingerige blaadjes zijn normaal . 9-vingerige blaadjes betekenen wel dat ze het naar hun zin hebben ja .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beernd
          eey heb het magnesiumspul eergisteren erbij gegooid, zie nog geen verschil even geduld nog denk ik.

Heb mijn planten de vrijdag na moederdag geplant ergens half mei dus, ze zijn nu ook iets van 1.20 meter de grootste, de kleinste 1 meter.
          hebben ook 7vingerige blaadjes die van jou ook? dan hebben ze het naar hun zin geloof ik
          geef ze nu trouwens ook 50 ml op 10liter water, hoop dat dat genoeg is en ze een beetje kleur bijtrekken, zitten aardig wat gele bladeren aan, die haal ik meestal eraf zodat er overal genoeg licht bij komt.
          Ben ook benieuwd of het gaat werken! Wel bij blijven voeden met die Bcuzz he! Komt vast goed!

Ik heb mn planten iets voor moederdag geplant (stek) dus dan zijn ze omgeveerd even oud!
          Mijn grootste plant rijst echt de pan uit hiero, dik 1.40m lang en 1.20m breed en enorme takken en bladeren!
          Ze zijn allemaal erg bossig wat het lastig maakt om ze goed te controleren! Van mij mogen ze nu echt stoppen met groeien!
          Als t zo doorgaat dan duurt t niet lang meer voordat de grootste plant haar kopje boven de schutting steekt... Ow ow!
          Ben ook heel benieuwd heo de stank overlast gaat zijn als ze echt in bloei gaat... Hopen dat de buren het niet ruiken...

Mijn planten hebben voor het grootste deel 7 vingers, sommigen 9 vingers, gaat dus erg goed!
          Moet ze wel ff in de gaten houden want ik zie allemaal rare vlekken op de planten, lijkt op mozaiek virus maar ben er (nog) niet zeker van!

Grtz!

Comment

klinkt allemaal kei goed dude, behalve dat virus..

als je plant te lang word, ken je een tak voorzichtig ombuigen met een touwtje vast zetten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ashdra
              klinkt allemaal kei goed dude, behalve dat virus..

als je plant te lang word, ken je een tak voorzichtig ombuigen met een touwtje vast zetten

Comment

toppie mischien ombuigen?

succes, wat je ook gaat doen, lool

ik heb net een boekje binnen koken met Ganja.. whoehaa, er staat een vreselijke lekkere sjocolade pace taart in...

Comment

Yo!

Het is weer tijd voor een foto-update!
                  Planten groeien erg snel! De bloei begint er ook aan te komen, alle planten vol met witte haartjes en plant verandert duidelijk!

Check de foto's!

Grtz!

Attached Files

Comment

Comment

Mooi bossige plant dude! Heel goed!!

Comment

Wauwwwww dat ziet er echt goed uit man! toppie

Comment

Zo he he! De bloei is begonnen!! Kom maar op met die toppen!
                          Vandaag begonnen met Canna Flores en cannabooster!

Grtzzz!!
                          Attached Files

Comment

Jaaaaaaa de buiten bloei is begonnen eindelijk!
                            je planten zien er gezond groen uit Fridge dat word heerlijk zometeen als de bloemen komen

ben benieuwd hoe ze tonen straks, zullen wel knoerd harde toppen worden
                            to be continued....

gr Greenland
                            If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

Comment

ziet er aardig uit, dat rode aan het eind van de stengels - bij de bladeren - kan zijn een mineralen te kort maar ze zijn groot genoeg om daar nog afwijkingen aan over te houden. verder ziet het er wel netjes uit. mijne zijn bomen geworden, kwil wel weten wat je er af gaat halen ongeveer. bij mij zijn de thc haartjes bruine uit eindes aan het krijgen dus ja het is idd begonnen. eind oktober zowat is het feest

doe je ding

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Greenland
                                Jaaaaaaa de buiten bloei is begonnen eindelijk!
                                je planten zien er gezond groen uit Fridge dat word heerlijk zometeen als de bloemen komen

ben benieuwd hoe ze tonen straks, zullen wel knoerd harde toppen worden
                                to be continued....

gr Greenland
                                Thanks! Jouw dames mogen er ook zijn!
                                Als je de dames genoeg liefde geeft zullen ze je absoluut belonen!
                                Ik ben ook heel benieuwd wanneer de bloemen komen!

Laten we hopen op knoerd harde toppen! Aan mij zal het niet liggen in ieder geval!
                                Ik houd jullie op de hoogte!

Grtz!

EDIT:GELIEVE NIET TE DUBBELPOSTEN-S-

Oorspronkelijk geplaatst door jonkovitch
                                ziet er aardig uit, dat rode aan het eind van de stengels - bij de bladeren - kan zijn een mineralen te kort maar ze zijn groot genoeg om daar nog afwijkingen aan over te houden. verder ziet het er wel netjes uit. mijne zijn bomen geworden, kwil wel weten wat je er af gaat halen ongeveer. bij mij zijn de thc haartjes bruine uit eindes aan het krijgen dus ja het is idd begonnen. eind oktober zowat is het feest

doe je ding
                                Thanks man, kan idd een mineralen tekort zijn. Qua voeding komen ze niets te kort, dus kan ook nog komen door de temperaturen 's nachts..
                                Het komt zeer weinig voor op de planten...

Ik ga eens even checken bij je topic! ben benieuwd!
                                Laten we hopen dat september en oktober geen enorme regenmaanden gaan worden!

Grtz!

Comment

Bezig...
                                X