Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ey man, ja mooi zien ze eruit, gaaf dat wij op dezelfde bloeidinges zitten he! ze zien er net zo uit als bij mij!
dus jij geeft ze om de dag voeding en cannaboost? Heb je daar een reden voor ? ik geef ze elke dag namelijk.
Hoop dat we idd zonnige sept en okt krijgen want anders hebbe we een probleem..
doe jij nog pogingen om ze s nachts binnen te zetten ofzo, voor t vochtige weer?
Ben idd benieuwd wat de opbrengst wordt! weet jij ong hoeveel je kan krijgen per kilo?? en zou er een kilo afkomen denk je? Heb dr nie zoveel ervaring mee..
Hopen op geen toprot of die zooi!
Tering, het is echt huilen met de pet op he... Pisweer!
Tot nu toe houden de K2's het goed, ik check bijna elke dag, vanmiddag heb ik ze even "uitgeschud".
Alle bloemen stonden vol met water..! AAAARG!
Jouw planten zijn ook echt super man, echt goed gedaan!
Hey Fridge, ja ik heb ze in potten staan, 5 totaal. Met bemeste tuinaarde en cocopeat spul, heb ze tot nu toe elke dag voeding gegeven en ben bang als ik ze nu teveel geef dat ze overbemest worden, dus zal ze ook om de dag gaan geven! Ik hoop toch wel dat er meer af gaat komen ! misschien een kilotje dan? Ja ik geniet er ook van ben echt blij dat de topjes nu beginnen te groeien!
Hou me op de hoogte!
Comment