Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
K2 Buitenweed fotoverslag!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: K2 Buitenweed fotoverslag!
Aloha!
Weer terug van vakantie! De dames gaan lekker, toppen ontwikkelen erg goed!
Het weer helpt ook lekker mee de afgelopen week!
Naast Bloeivoeding en Booster nu ook begonnen met Pk 13/14.
Plant heeft overal bloemvorming, dus even een weekje verwennen met de PK!
Let them grow and Enjoy the Pics!
Grtz!
Comment
-
Cannab0y
Mooi zo Fridge, dat ziet er daar wreed goed uit
Mooie topvorming, donkergroene bladeren... nog een weekje of vier-vijf and you'll be in weed heaven
Greetz
Comment
-
Thanks! Het gaat inderdaad erg lekker, ik hoop ook op een zeer lekker rokertje over een aantal weken, ze staan nu ongeveer 2 weken in bloei dus we moeten nog even wachten!
Aandacht en liefde zijn de dames gek op!
@ Greenland : Ik ga niet meer dieven, toch thanks voor de tip. Ik ga ze lekker hun gang laten gaan en flink verwennen!
Ze ruiken inderdaad overheerlijk!! Mjammie! Love that smell!
Ps : Ik zag in het bloei topic dat je een foto gepost hebt! Is het een Herma?
Grtz!
Comment
-
Oh ja, mijn vrouwtje helpt tegenwoordig ook mee om kapers op een afstand te houden!
Ze heeft visdraden tussen de planten gespannen met daaraan overal kattebelletjes...
Als er 's nachts belletjes gaan rinkelen, pak ik mijn shotgun en laat ik mn hond los..
Nobody steels my weed!
Grtz!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FridgePs : Ik zag in het bloei topic dat je een foto gepost hebt! Is het een Herma?
Grtz!
Maar je bent niet de eerste die dat vraagt,heeft hier nog nooit iemand skunk gekweekt dan?
als je wilt stuur ik je wel wat zaad op voor volgend jaar kun je het zelf ervaren,de toppen zwellen aan het einde helemaal op. de plant heeft een heerlijke citrus smaak met een echte skunk high en ruikt natuurlijk geweldig lekker.
gr GreenlandIf You Don't Smoke It,Don't Grow It!
Comment
-
Hey Fridge,
gaat erg lekker met jou dames ook he! ook al lekkere toppen in! Ja je ziet echt dat we dezelfde soort hebben, heb ze vandeweek ook ff uitgedunt zodat ze meer licht krijgen ook de topjes onderin en middenin en moet zeggen komen echt dikke toppen in. Morgen weer eens een pic erop gooien. Hoelang zou t nog duren denk je? 4 weekies ongeveer en dan lekker roken? ken niet wachten man!
T weer zit ook goed mee, eind van de week tegen de 20 graden! houwe zo.
Hou je topic ook in de gaten !
Comment
Comment