Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
K2 Buitenweed fotoverslag!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
K2 Buitenweed fotoverslag!
Nu de maand juni - juli ! Groeispurt is in volle gang! Ik heb hoofdzakelijk foto's gemaakt van de beste plant!
[attachment=2:axg8frhp]20062008179 kl.jpg[/attachment:axg8frhp]
[attachment=1:axg8frhp]20062008181 kl.jpg[/attachment:axg8frhp]
[attachment=0:axg8frhp]06072008198 kl.jpg[/attachment:axg8frhp]
Comment
-
Re: K2 Buitenweed fotoverslag!
Goed aan gedaan om terug te planten. Je hebt haar echt van de ondergang gered. Ik weet niet hoe het kan dat ze zo slap ging hangen. Heb je iets anders in die kuip gedaan dan bij die andere? Of op een veel winderigere plek ofzo?
Gebruik je ook voeding? Zo ja welke?
Gaat allemaal goedkomen zo te zien, je hebt er genoeg verstand van om een aardig jointje te kunnen draaien in het najaar
Comment
-
Thanks! Ik denk ik kijk het heel even een paar dagen en anders meteen weer terug!
Enorm slap he? Niet te geloven gewoon, schrok me kapot! Ik heb inderdaad gewoon redelijk goede potgrond gebruikt, verder niets.. Hebben we weer van geleerd! Voortaan goede voedzame grond mengen en dan pas overzetten!
Het rare is, de "mannen" doen het wel gewoon goed, heel vreemd!
Ik gebruik geen extra voeding, puur natuur dus.. denk er wel aan om ze de laatste maand (augustus) even een flinke boost te geven! Het gevaar is wel dat ze dan waarschijnlijk boven de schutting gaan uitkomen.. Hahahaha...
Laten we hopen dat er een flinke toppen aan komen en ik niet te maken krijg met toprot etc.!
Oorspronkelijk geplaatst door SammyGoed aan gedaan om terug te planten. Je hebt haar echt van de ondergang gered. Ik weet niet hoe het kan dat ze zo slap ging hangen. Heb je iets anders in die kuip gedaan dan bij die andere? Of op een veel winderigere plek ofzo?
Gebruik je ook voeding? Zo ja welke?
Gaat allemaal goedkomen zo te zien, je hebt er genoeg verstand van om een aardig jointje te kunnen draaien in het najaar
Comment
-
Gaat wel goed zo te zien he
Die 2 die je denkt dat het mannen zijn kan ook dat ze zich gewoon naar het licht(zon) gestrekt hebben
Succes nog!
Grtzzz
Take a look at my Ice-Cold-Killers!
Comment
Comment